Ik ben nog niet erg gevorderd met dit soort activiteiten en heb daarom de volgende vraag.
Welke programmer heb je nodig om de mosc te kopiëren?
Mzzls en alvast een hele goede jaarwisseling allemaal.
De Puk.
Ik ben nog niet erg gevorderd met dit soort activiteiten en heb daarom de volgende vraag.
Welke programmer heb je nodig om de mosc te kopiëren?
Mzzls en alvast een hele goede jaarwisseling allemaal.
De Puk.
Hallo allemaal,
eerst een gelukkig nieuwjaar voor een ieder.
Wat ben ik blij om dit alles te lezen zeg.
Er is weer iets gaande ...... ik heb mijn kaart uitgelezen.... het werkt.
Nu de volgende stap, maar daar is niet veel mover bekend.
Dat begrijp ik.
Kan iemand mij iets mailen of een link sturen?
Bedankt voor alles.
Lammert.
Dan zal dus de wildcard ook open geschakeld kunnen werden mits de software nog te vinden is
Ik heb deze server speciaal zo ingesteld om bezoekers anders te behandelen dan gasten. Wanneer je ervoor zorgt dat je ingelogt blijft d.m.v. cookies zul je de melding dat de server te druk is zelden of nooit krijgen.
Wanneer de server het druk heeft geeft deze dat als eerst weer aan gasten om plek over te houden voor de leden.
Uit de log bestanden blijkt ook dat de server gemiddeld per dag 20.000 keer aan geeft dat hij te druk is waarvan 1.000 keer aan leden en 19.000 keer aan gasten.
Groetjes,
MainFrame
HAllo Gido211,
Ik heb geprobeerd de unlooper te kopen alleen in ben op de taal gestrand.
Is er een andere site waar ik deze eventueel kan kopen?
Ik zag in de gebruiks aanwijzing van het progje FD_lite_public dat Programm work's on :-phoenix 6.00MHz. ik heb nog een lezer/schrijver liggen zie bijlage.
gr Valdimir
Hoi Gido,
kun jij mij vertellen wat een unlooper is?
Heb jij misschien een link waar het uitgelegd word?
Groeten,
Lammert.
jij kan unlooper op verschillende adres (5030 zijn vervolmaken voor 7.3 Nederland) vinden.
Maar er is geen veel meer dagen voor deze kaart.
h**p://www.electronicasuiza.com/fr/productos.php4?cat=6&olimit=10&query
Ik heb voor educatieve doeleinden een dinamite er op aan gesloten het progje krijgt geen contact dus doe ik iets verkeerd? of werkt het aleen met unlooper deze heb ik niet dus als het niet kan moet ik mijn educatieve doeleinde bijstellen d.m.v aanschaf van een unlooper ?
Gaarne een berichtje terug