Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 40 of 40

Thread: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

  1. #31
    New Member
    Join Date
    30-12-2008
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

    Ik ben nog niet erg gevorderd met dit soort activiteiten en heb daarom de volgende vraag.

    Welke programmer heb je nodig om de mosc te kopiëren?

    Mzzls en alvast een hele goede jaarwisseling allemaal.

    De Puk.

  2. Advertise Here
  3. #32
    New Member
    Join Date
    06-04-2008
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Thumbs up Re: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

    Hallo allemaal,

    eerst een gelukkig nieuwjaar voor een ieder.
    Wat ben ik blij om dit alles te lezen zeg.
    Er is weer iets gaande ...... ik heb mijn kaart uitgelezen.... het werkt.
    Nu de volgende stap, maar daar is niet veel mover bekend.
    Dat begrijp ik.
    Kan iemand mij iets mailen of een link sturen?

    Bedankt voor alles.

    Lammert.

  4. #33
    New Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

    Dan zal dus de wildcard ook open geschakeld kunnen werden mits de software nog te vinden is

  5. #34
    Webmaster Sat-TV's Avatar
    Join Date
    03-03-2005
    Posts
    3,430
    Uploads
    1,671
    Likes
    555

    Re: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

    Quote Originally Posted by Gido211 View Post
    Dit is ook niet bepaald een board waar daar even open en bloot op verteld gaat worden !

    7 van de 10 keer kom je er niet op of je moet er voor betalen om van die melding af te komen "Access the site when the server is busy".
    Ik heb deze server speciaal zo ingesteld om bezoekers anders te behandelen dan gasten. Wanneer je ervoor zorgt dat je ingelogt blijft d.m.v. cookies zul je de melding dat de server te druk is zelden of nooit krijgen.
    Wanneer de server het druk heeft geeft deze dat als eerst weer aan gasten om plek over te houden voor de leden.
    Uit de log bestanden blijkt ook dat de server gemiddeld per dag 20.000 keer aan geeft dat hij te druk is waarvan 1.000 keer aan leden en 19.000 keer aan gasten.

    Groetjes,
    MainFrame

  6. #35
    Junior Member
    Join Date
    28-06-2006
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

    Quote Originally Posted by MainFrame View Post
    Ik heb deze server speciaal zo ingesteld om bezoekers anders te behandelen dan gasten. Wanneer je ervoor zorgt dat je ingelogt blijft d.m.v. cookies zul je de melding dat de server te druk is zelden of nooit krijgen.
    Wanneer de server het druk heeft geeft deze dat als eerst weer aan gasten om plek over te houden voor de leden.
    Uit de log bestanden blijkt ook dat de server gemiddeld per dag 20.000 keer aan geeft dat hij te druk is waarvan 1.000 keer aan leden en 19.000 keer aan gasten.

    Groetjes,
    MainFrame

    Mooie inkomsten als 10% er op reageert !

  7. #36
    New Member
    Join Date
    26-10-2008
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

    Quote Originally Posted by Gido211 View Post
    Nee, daar heb je een unlooper voor nodig, zoals bijvoorbeeld deze op mijn tafel.

    te koop alhier
    HAllo Gido211,
    Ik heb geprobeerd de unlooper te kopen alleen in ben op de taal gestrand.
    Is er een andere site waar ik deze eventueel kan kopen?
    Ik zag in de gebruiks aanwijzing van het progje FD_lite_public dat Programm work's on :-phoenix 6.00MHz. ik heb nog een lezer/schrijver liggen zie bijlage.

    gr Valdimir
    Attached Images Attached Images

  8. #37
    New Member
    Join Date
    06-04-2008
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

    Hoi Gido,

    kun jij mij vertellen wat een unlooper is?

    Heb jij misschien een link waar het uitgelegd word?

    Groeten,

    Lammert.

  9. #38
    VIP Member Grizou0's Avatar
    Join Date
    27-03-2005
    Posts
    551
    Uploads
    37
    Likes
    0

    Re: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

    jij kan unlooper op verschillende adres (5030 zijn vervolmaken voor 7.3 Nederland) vinden.
    Maar er is geen veel meer dagen voor deze kaart.
    h**p://www.electronicasuiza.com/fr/productos.php4?cat=6&olimit=10&query

  10. #39
    New Member
    Join Date
    06-04-2008
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

    Quote Originally Posted by Grizou0 View Post
    jij kan unlooper op verschillende adres (5030 zijn vervolmaken voor 7.3 Nederland) vinden.
    Maar er is geen veel meer dagen voor deze kaart.
    h**p://www.electronicasuiza.com/fr/productos.php4?cat=6&olimit=10&query
    Thanx Grizou0,

    maar heb ik niets aan de oudere kaart schrijvers?
    Misschien kun je me mailen? PM

    Groeten,

    Lammert.

  11. #40
    New Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Talking Re: CanalDigitaal codering publiekelijk aangevallen

    Quote Originally Posted by MainFrame View Post
    Hmm als we het enkel gebruiken voor educatieve doeleinde is er niks illegaals aan., We gebruiken deze files natuurlijk niet om gratis tv te kijken, dat zou belachelijk zijn

    Mocht er toch bezwaar zijn van de betaal tv zenders dan kunnen deze mij mailen en zal ik deze thread verwijderen (zodra ik hier tijd voor heb )

    Groetjes,
    MainFrame
    Ik heb voor educatieve doeleinden een dinamite er op aan gesloten het progje krijgt geen contact dus doe ik iets verkeerd? of werkt het aleen met unlooper deze heb ik niet dus als het niet kan moet ik mijn educatieve doeleinde bijstellen d.m.v aanschaf van een unlooper ?
    Gaarne een berichtje terug

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Advertise Here

Similar Threads

  1. Tijdplan uitschakeling Mediaguard2 codering bekend
    By tokoroko in forum Het Laatste Satelliet TV Nieuws
    Replies: 0
    Last Post: 28-08-2009, 20:02:16
  2. CanalDigitaal problem
    By satmatellite in forum DVB-PCI Cards
    Replies: 0
    Last Post: 28-12-2008, 13:51:51
  3. CanalDigitaal Holland down
    By KML10 in forum Gamma Card
    Replies: 1
    Last Post: 15-12-2008, 11:35:47
  4. Update CanalDigitaal schakelt definitief over naar Mediaguard 3 codering
    By <<ELVIS>> in forum Het Laatste Satelliet TV Nieuws
    Replies: 4
    Last Post: 20-11-2008, 23:47:50

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •