θα ηθελα να σας ρωτήσω αν ειναι εφικτός ο προγραμματισμός της gamma card με την version 2.5 του GammaCardLoader.H έκδοση αυτή αναιρεί τις όποιες προηγούμενες;
θα ηθελα να σας ρωτήσω αν ειναι εφικτός ο προγραμματισμός της gamma card με την version 2.5 του GammaCardLoader.H έκδοση αυτή αναιρεί τις όποιες προηγούμενες;
den aneri kati alla fortose sta sigoura me loader 1.1...klasika