teşekkür ederiz bir deniyeceğiz bakalam ayrıca neden güncel keyler yok bu sizin siteye hiç yakışmıyor her kesten önce bulmanız gerekirdi
teşekkür ederiz bir deniyeceğiz bakalam ayrıca neden güncel keyler yok bu sizin siteye hiç yakışmıyor her kesten önce bulmanız gerekirdi
nede güncel keyler üstad
opos bitti artık .. karardı çıkmıyo
3 euro luk GW kardtan baktigim dt ye bir kac arkdas 50-60 euro verdi .benim amacim cw nin algozunu cozmek degil butun siystemi cokertmek.bunuda yapacagima inaniyorum .oposu unutun arkadaslar tek algo uzerine calisan bir kartin .saygilarimla
bir de buda philips icin bu v5 65 kartinda = 6a -6b -6c-6d-6e-6f bunlara ne yapmaya calisiyor .6b ve 6e cozdum gerizi de gelir ve bu iste biter.saygilarimla
ya orhan t seni başka forumlardan da tanıyorum anca sallıyorsun başka icraat yok ya varsa elinde somut bişeyler konuş kardeşim yok ha yaptım ha yapacam bişey yok malesef insanları neden boşuna ümitlendiriyorsun anlamıyorum