Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 13 of 14 FirstFirst ... 3811121314 LastLast
Results 121 to 130 of 134

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

  1. #121
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Ok, θα ενημερώσω στο παρόν θέμα.

  2. Advertise Here
  3. #122
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Να σου θυμίσω μόνο ότι αναφέρομαι στον Panasat Ird 990.
    Η δοκιμή έγινε! Ο 990 την παίζει κανονικότατα την κάρτα. Απλά στο δέκτη από τις "τεχνικές ρυθμίσεις" θα προσθέσετε χειροκίνητα τη συχνότητα 11296 και θα κάνετε "σάρωση νέων δικτύων". Τα κανάλια θα μπουν στο μπουκέτο "υπηρεσίες hotbird".

  4. #123
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Quote Originally Posted by Serafeim View Post
    Η δοκιμή έγινε! Ο 990 την παίζει κανονικότατα την κάρτα. Απλά στο δέκτη από τις "τεχνικές ρυθμίσεις" θα προσθέσετε χειροκίνητα τη συχνότητα 11296 και θα κάνετε "σάρωση νέων δικτύων". Τα κανάλια θα μπουν στο μπουκέτο "υπηρεσίες hotbird".
    Άψογα! Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου για το χρόνο και τον κόπο σου! Όχι μόνο δοκίμασες την κάρτα, αλλά ήρθες και με αναλυτικές οδηγίες για το σκανάρισμα!
    Φαντάζομαι ότι το φιλαράκι μου θα ενθουσιαστεί αύριο με τα νέα που θα του έχω.

    Να λοιπόν που βρέθηκε και μια πολύ ενδιαφέρουσα χρησιμότητα για τους κατά τ' άλλα άχρηστους Panasat 990 και μάλιστα, επειδή έχει κανονικό irdeto reader, λογικά (συνήθως έτσι γίνεται) θα παίρνει κανονικά τα όποια updates της κάρτας και δεν θα κινδυνεύει να έχει επιπλοκές, κάτι που παθαίνουν κάποιες φορές original κάρτες που βρίσκονται μέσα σε θύρες ucas.
    Θα του τονίσω μόνο να αγοράσει την Irdeto κάρτα, μην κάνει καμιά πατάτα και πάρει τη Viaccess και καλού - κακού (αφού μένει σε άλλη πόλη) να του την έχουν ενεργοποιήσει πρώτα...

    Μετά και από αυτά τα συγκλονιστικά νέα, θα πάψω να τους αποκαλώ (όπως οι περισσότεροι άλλωστε) πατάτασατ!

  5. #124
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Είναι και αρκετά γρήγορος στις αλλαγές των καναλιών, ενώ τον δοκίμασα και με κάρτα ερωτικών καναλιών σε irdeto και παίζει κανονικά.

  6. #125
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Επανέρχομαι για να συμπληρώσω το παζλ συμβατότητας σχετικά με την κάρτα Al Jazeera Sports και τους Panasat.
    Αγοράστηκε τελικά από το φιλαράκι μου μια Al Jazeera Sports Irdeto και τη δοκίμασε σε 3 διαφορετικούς δέκτες. Τους Panasat 990 (δικός του), Panasat 720i και Panasat 1110 (φίλων του).
    Όπως λογικά αναμενόταν, οι δύο πρώτοι δέκτες παίζουν κανονικά την κάρτα, ενώ ο τελευταίος που έχει παντρευτεί την κάρτα της Nova, αν και βρίσκει τα κανάλια με σκανάρισμα της συχνότητας, δυστυχώς, δεν τα αποκωδικοποιεί. Συνεπώς, ο Panasat 1110 παίζει μόνο την κάρτα που παντρεύτηκε και άρα, είναι ένας κατά τ' άλλα παντελώς άχρηστος δέκτης!

    Σ' ευχαριστώ και πάλι φίλε Serafeim για την αρχική επιβεβαίωση

  7. #126
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Να είσαι καλά!

  8. #127
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Επανέρχομαι για να συμπληρώσω το παζλ συμβατότητας σχετικά με την κάρτα Al Jazeera Sports και τους Panasat. Αγοράστηκε τελικά από το φιλαράκι μου μια Al Jazeera Sports Irdeto και τη δοκίμασε σε 3 διαφορετικούς δέκτες. Τους Panasat 990 (δικός του), Panasat 720i και Panasat 1110 (φίλων του). Όπως λογικά αναμενόταν, οι δύο πρώτοι δέκτες παίζουν κανονικά την κάρτα, ενώ ο τελευταίος που έχει παντρευτεί την κάρτα της Nova, αν και βρίσκει τα κανάλια με σκανάρισμα της συχνότητας, δυστυχώς, δεν τα αποκωδικοποιεί. Συνεπώς, ο Panasat 1110 παίζει μόνο την κάρτα που παντρεύτηκε και άρα, είναι ένας κατά τ' άλλα παντελώς άχρηστος δέκτης! Σ' ευχαριστώ και πάλι φίλε Serafeim για την αρχική επιβεβαίωση
    Μην το λές...παίζει τα free !!!! εγώ τους είπα να τον πάω πίσω και δεν το θέλουν ούτε αυτοί....χαχαχα

  9. #128
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Αν έχει κάποιος κανέναν 1110 που δε θέλει, εδώ είμαι.

  10. #129
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Quote Originally Posted by Serafeim View Post
    Αν έχει κάποιος κανέναν 1110 που δε θέλει, εδώ είμαι.
    Αν κατοχυρωθώ, από την nova , ότι είναι δικός μου....(δεν διάβασα όλα το ψιλά γράμματα του συμβολαίου...)
    είναι διαθέσιμος....... για πλειοδοσία ....χαχαχα , αρχική τιμή 300 ευρώ ...και λίγα είναι.!!!!

  11. #130
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Μην το λές...παίζει τα free !!!! εγώ τους είπα να τον πάω πίσω και δεν το θέλουν ούτε αυτοί....χαχαχα
    Εδώ έκαναν απίστευτο αγώνα για να ξεστοκάρουν κι εσύ έχεις την απαίτηση να τον πάρουν και πίσω;
    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Αν κατοχυρωθώ, από την nova , ότι είναι δικός μου....(δεν διάβασα όλα το ψιλά γράμματα του συμβολαίου...)
    είναι διαθέσιμος....... για πλειοδοσία ....χαχαχα
    Στα νέα συμβόλαια πουθενά δεν αναγράφεται ξεκάθαρα, όπως παλιά, το πότε γίνεται δικός σου ο δέκτης. Υπάρχει όμως μια αναφορά στους ειδικούς όρους που λέει ότι για όσους δέκτες έχουν αγοραστεί με προνόμιο (49,82€), υποχρεούται ο συνδρομητής να παραμείνει ενεργός για 12 μήνες, αλλιώς πληρώνει ποινική ρήτρα 100€ ως μέρος της έκπτωσης του εξοπλισμού. Δεν αναφέρει όμως τι γίνεται με τους δέκτες που διατέθηκαν εντελώς δωρεάν. Θεωρητικά, πρέπει να ισχύει το ίδιο και αν το πάρουμε αναγωγικά, η ποινική ρήτρα πριν τους 12 μήνες θα είναι 149,82€, όσο δηλαδή το πλήρες κόστος του εξοπλισμού. Άρα, λογικά, εφόσον δεν υπάρχει κάποιος άλλος ειδικός όρος ή πρόβλεψη μέσα στη σύμβαση γι' αυτό το θέμα, μετά τους 12 μήνες ενεργούς συνδρομής, ο συνδρομητής αποκτάει την κυριότητα του εξοπλισμού.
    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    αρχική τιμή 300 ευρώ ...και λίγα είναι.!!!!
    Με τέτοια απίστευτη προσφορά, όλως τυχαίως, μου έρχονται στο μυαλό τα διαφημιστικά σποτ της nova, ελαφρώς παραποιημένα:
    "Χαμένες ευκαιρίες? ....όχι για σένα! Η ευκαιρία να αγοράσεις αυτόν τον εξαιρετικά ποιοτικό δορυφορικό δέκτη μόνο με 300€ δε χάνεται!" και
    "Αντέχεις τόση ποιότητα;"
    ΧΑΧΑΧΑ

Page 13 of 14 FirstFirst ... 3811121314 LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.
    By sakis_texnikos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 78
    Last Post: 19-11-2013, 21:41:58
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.
    By TARZAN1020 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1001
    Last Post: 01-02-2012, 08:57:09
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •