Kalimera se olous.Mallon eimai apo tous atixous.
Pira mia g@mma card apo to smartcard-store kai tin parelava proxthes.Tin programmatisa mia fora me to 22/11 me to smartmouse kai meta to sindeo sto dm500s mou.Vlepo den kanei tipota kai pao na vgalo tin karta alla auti tipota.Eixe kollisei mesa.Tin afisa giati xreiastike na figo apo to spiti kai xthes prospathisa kai telika katafera na tin vgalo kai eida oti itan kammeno to piso meros tis.Diladi eliose kai gia auto kollise mesa ston reader.Tin pao pali sto pc gia programmatismo alla tipota.Apo tote den tin ksanadiavase to pc.
Sto pc tin sindesa me usb kai sto dreambox me trofodotiko sta 6volt.
Anafero olo to peristatiko se periptosi pou exei simvei se kapoion allo na mou pei an ginetai tipota i an ipothetei kapoios ti mporei na eftaikse.Itan i karta?Itan to trofodotiko?Itan o reader?
Esteila minima kai sto site gia to an tha mou antikatastasisoun tin karta kai tora perimeno.








