
Originally Posted by
FISHERMANDSL
Δεν το αποκλείω με την ταραχή μου να εκανα πολλές απανωτές μαμακίες. Ενω ήταν πάνω η κάρτα να άλλαζα θέσεις στο διακοπτάκι.Οτι δοκίμασα δοκίμασα και στις 2 θέσεις αλλά μπορεί ήδη να ήταν αργά. Τώρα οταν με το καλό έρθουν τα πράματα θα βάλω πρώτα το διακόπτη στα 6,θα συνδέσω πάνω στο δέκτη με σειριακή,θα βάλω την κάρτα,θα βάλω στο ρεύμα τον προγκράμερ στα 4.5βολτ, και μετα θα ανοίξω το δέκτη. Ελπίζω με αυτή τη σειρά να μην εχω πρόβλημα. Απλά βήματα για "χαζούς" αλλά φαίνεται οτι κοστίζουν!!
Δεν κατάλαβα αν και εχω διαβάσει πολλάάά τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε με τις κάρτες. Πχ ΠΟΤΕ δεν τη βαζοβγάζουμε ενω ο προγκράμερ είναι στο ρεύμα.Δεν αλλάζουμε θέσεις στο διακοπτάκι ενω δουλέυει ο δέκτης κλπ...(DOEs AND DONT's)
Υ.Γ: Μήπως παρόλα αυτά θα μπορούσα να εχω και εγω το σχέδιο για τον DM500s?