να εισαι καλα φιλε skyguard1..
οι φωτογραφιες του φιλου tamo , πολυ κατατοπιστικες .
υπαρχει το τελευταιο update , με πολυ καλυτερες και περισσοτερες λειτουργιες !!
εδω ...
http://www.ijachouf.com/sat/globo/OpticumHD9600/
και εδω για τα πρωτοκολα..
http://www.cardsharing-x.com/index.p...c,11645.0.html
αν κολησεις καπου και ξερω , ευχαριστως να τα ξαναπουμε.
ελπιζω να βρεθουν και αλλοι ,που εχουν τον ιδιο δεκτη..
καθε βοηθεια δεκτη !!




Reply With Quote





