Opticum.8000_2CICX.v1.18.55.zip
..Den exo ton dekti alla afto isos einai to kai nourgio SW (02.09.2010)
Fixed a smartcard handling bug, fixed I2 key losing bug.
Opticum.8000_2CICX.v1.18.55.zip
..Den exo ton dekti alla afto isos einai to kai nourgio SW (02.09.2010)
Fixed a smartcard handling bug, fixed I2 key losing bug.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!Σε ενα 5119 εχω βαλει μια καρτα απο pvr ως home server me spliter wirless τα πομπουδακια τα γνωστα!Σε 3 δεκτες 5119 ωσ home cliend 1,2,3 ME SOFT5119 ROTANA 2,4,57.Eδω κ 3εβδομαδες κανει το εξυς κουλο!ΜΟΙΡΑΖΕΙ Γ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ Κ ΜΕΤΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΟΝΟ Ο σερβερ.Αυτο συμβαινει ακομα κ με τον ενα client!Eχει κανεις αποψη κ αν ναι τη μπορω σαν προγραμμα να δουλεψω?Τα πομπουδακια τα εχω αποκλεισει σαν αιτια η βλαβη.ΤΟ ΙΔΙΟ Κ ΤΟΥΣ ΔΕΚΤΕΣ.ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ?ΚΑΡΤΑ ΖΕΤΑ δεκτεσ venex 5119.EIMAI ENA BHMA ΠΡΗΝ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ.HHHHHHEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLL LLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!
kalispera sas! eimai kainourgios sto athlhma kai thelo ligh boitheia....eixa enan palio humax f1 - ci o opoios apeviwse!! twra exw enan opticum 4160 cx plus me s/w 05000200-1.2.91 h/w ali 3329c L/V M3329c 1.0.3 ....ti prepei na kanw gia na do "fws"?
Καλησπερα.
για τον 9600 hd combo με το νεο soft 3,29 και με ενα καλο payserver βλεπεις ολο το πακετο της κυριας!
καλο βραδυ.
παιδια μια μικρη βοηθεια
αγορασα τον opticum x403p μηπως ξερει κανενας ποσο χωρο πρεπει να εχει
ο σκληρος για εγγραφη γιατι βαζω ενα usb me 2 γιγα και μου λεει οτι δεν
υπαρχει αρκετος χωρος στο δισκο
ευχαριστω
Γειά σας παιδιά. Έχω τον OPTICUM 9500HD και πήγα να του περάσω Enigma2 φλασάροντας τον με την έκδοση linux.dld που σβήνει τον bootloander OS21 και πάπαλα ο δέκτης κόλλησε στο Boot και δεν πέρνει μέσω σειριακής upgrade ή οτιδήποτε άλλο. Καλά να πάθω βέβαια γιατί έβλεπα τα πάντα πριν αλλά μήπως τυχόν γνωρίζετε εδώ στην Ελλάδα κάποιον να ασχολείται με JTAG και σχετικά? Δέχομαι και ΡΜ. Ευχαριστώ!
περνα του μεσω usb stick,το τελευταιο soft,και αναφερε αποτελεσματα!
Παίδες θέλω να αναβαθμίσω τον opticum 4060 cx έχω αυτήν την αναβάθμιση ALI3329C_05000200_globo_cr_amstar_emu_1. 4.03.rar,μπορείτε να μου πείτε με ποιο loader να την εγκαταστήσω?
Καλησπέρα σε όλα τα νεαρά παιδιά. Το Σάββατο αγόρασα ένα Opticum HD TS 9600 Prima, και τα έχω βρει μπαστούνια.
Έχει από τη μαμά του λογισμικό 4.33. πήγα να του περάσω το (update_main_full_aac_20110726_fcombo_3. 37),
που νομίζω ότι είναι το δικό του, και δεν το έπαιρνε. Τελικά του πέρασα το (update_main_20110825_prima_pnp_full_4.4 1) .
και δεν μου βλέπει τον Astra . τι κάνω τώρα? Το λογισμικό που πέρασα φταίει η κάτι άλλο?
Ευχαριστώ Ευχαριστώ εκ τω ν προτέρων…..
Γεια σας παιδια και εγω καινουργιος ειμαι στο φορουμ και θα ηθελα μια μικρν βοηθεια οποιος ξερει, μου εχει δωσει ενας φιλος εναν ΟRΤΟΝ 4050 CX και εχει μερικα κλειδια αλλα δεν δουλευει η Νόβα. Εχω κανει λογαριασμο και εχω αγορασει Νοβα σε NewcamD5.25 αλλα δεν ξερω πως μπορω να βαλω μεσα τα στοιχεια για τον Σέρβερ....
Απαιτείται να ενωθεί ο δεχτης μου με τον υπολογιστη? Αν ναι, πως και με ποιο προγραμμα?
Ευχαριστω........