to ekana afto alla kai pali tipote.exo laptop me XP.kati allo pedia;i mipos den ginete se laptop
..Ego to ekana os ekseis.Unzip to arxeio,fenete sto foto.
..deksi klick kai "copy" meta "paste" sto windows/system32 kai telos.
..den kano register pouthena kai to emk 3.1 anoigei amesos.