Ειχα κι εγω εδω και καιρο το 17/11 και οντως εκλεισε χθες.
Δοκιμασα 2-3 αλλα αρχεια που δεν ανοιγαν...
Πριν απο λιγο εβαλα το G@mm@c@rd_Update_Nov@_20090211 και ειδα αμεσως φως.
auto dokimasa kai egw kai den egine tipota!
me 2-04 mon cy
3-4- off
17-11 off
1-4- mono cy
eyxaristo poli ontos to 01-4 einai apsoho
kai emena eklise xthes meta apo arketous mines dokimasa to 01-04 kai ola okei
posoi wra perimenes au gia ellas giati edw mono kypros douleuei me 1-4-09
siga min sas afina etsi mehri to vradi tha ehete to kainoutio mou paizi pantou se oles tis kartes elinika {cyprus sto 85% ton karton den tha to valo omos edo kserete pou tha to vreite}kai ohi na perimenete paizi amesossssssss to kainourio mou