Ευχαριστώ Best!Αν πετύχει θα σου πω!
Παιδιά γίνεται να μην ενημερώνουμε άλλο την φίλη μας για το status των αρχείων να την αφήσουμε να κάνει και μόνη της καμιά δουλεία; Άντε γιατί θα μείνουμε με το @@@@@ στο χέρι στο τέλος και θα μας φταίει το κεφάλι μας μόνο...
Όποιος θέλει παίρνει δοκιμάζει κι αν του παίζει ότι του παίζει καλώς αν όχι πάει στο επόμενο. Έχουν ειπωθεί τα πάντα για τα κόλπα που υπάρχουν να δουλέψει η κάρτα. Δεν χρειάζεται να γράφουμε ανά μέρα το status της κάρτας με το κάθε αρχείο που κυκλοφορεί. Κακό στους εαυτούς μας κάνουμε. Είναι αρκετό να γίνει απλά αναφορά όταν ένα αρχείο κλείσει σε πολλούς ούτως ώστε να μην το δοκιμάζει πλέον ο κόσμος. Αφήστε αυτά που δουλεύουν στην ησυχία τους για να έχουμε. Γιατί έτσι όπως πάμε μπορεί και να μην έχουμε...
Επειδη καταλαβα οτι αναφερεσαι σε μένα καταρχην συγνωμη, αλλα βλεπεις δοκιμασα τα παντα και δεν ειμαι ''νέος'', ωστε να φταιει η ασχετοσυνη μου!Αρα οταν φτανεις στα ορια της απογνωσης καθε βοήθεια ειναι ''ανακουφιση''.Σέβομαι τη γνωμη σου, αλλα πιστεύω επισης οτι για αυτο το λογο υπαρχουν τα forum, και πολλοι απελπισμενοι ειδαν ''φως''.Ισως να μιλας εκ του ασφαλους τώρα επειδη ολα σου πανε ''καλα'',αλλα ισως και καποια μερα να βρεθεις στη θέση μας!
Συγνώμη και παλι για την αναστατωση!Μολις τελειωσα!
ohi file mou i kiria les na perimenei apo emas enimerosi se parakalo ti einai ayta pou les oso iparho ego o kosmos tha enimeronete iparhoun atoma pou den gnorizoun oute kan tin diadikasia oi oloi tha gnorizoume oi kanenas ta peri o kathenas gia parti tou den horane sto foroum giati na min enimeronoume gia na vgazoun oi doriforades stis eparhies ta maliokefala tous apo to hrima kai o kakomiris pou ehei tin kathe karta kai treis kai ligo tou kolaei na skaei 20 eyro? no no oloi tha mathoune filika besttt
Τι να μάθουνε (-με ) βρε besttt ;
Ότι ήταν να γραφτεί έχει γραφτεί , τα αρχεία υπάρχουν σε 25 site , οι
οδηγίες επίσης .
Τι νόημα έχει να δίνουν αναφορά αν έκλεισε το ένα και άνοιξε το άλλο ;
Δηλαδή δεν έχεις καταλάβει τι γίνετε ;
Όταν δεν μπορείς να βρεις το φάρμακο κάνεις πειράματα και βλέπεις τα
αποτελέσματα .
Σταματήστε λοιπόν να ενημερώνετε την φίλη μας για τα αποτελέσματα των
πειραμάτων της.
Σου έκλεισε ; πάρε το παλιό ή το καινούριο και πέρνα το.
Δεν άνοιξε σε 4-6-10 ώρες ; πας στο επόμενο .
Πλάκωσαν οι ανυπόμονοι και τα θέλουν όλα στο πιάτο εδώ και τώρα.
Εσύ φτιάχνεις αρχεία, άρα επιλογές υπάρχουν .
Το αν παίζουν και πόσο στον καθένα δεν έχει σημασία για τους άλλους.
Κάθε καρτούλα,κάθε αρχείο και κάθε δέκτης βγάζουν άλλο αποτέλεσμα.
Ένα ευχαριστώ από όποιον είναι ικανοποιημένος είναι αρκετό,νομίζω.
Τα υπόλοιπα είναι περιττά.
Κι εσύ κι εγώ είμασταν στο επίπεδο μηδέν (αν με αυτό εννοείς μηδέν γνώσεις).
Και είμασταν στο επίπεδο μηδέν όταν δεν υπήρχε γραμμένο τίποτα και
ψάχναμε όλα τα site από Αυστραλία μέχρι Γερμανία και από Τουρκία μέχρι
Ολλανδία για να βρούμε μια έστω αναφορά .
Σήμερα όλα είναι γραμμένα αναλυτικά σε 25 sites.
Που θα βρεί κάρτα, που θα βρεί programmer , που θα βρει αρχεία , ποιος
δέκτης την παίζει και με ποιό soft ,πως θα τα συνδέσει ,πως θα περάσει
το αρχείο , με ποιό loader κλπ κλπ .
2-3 ώρες να διαβάσει θα μάθει ότι μαθαίναμε σε 2-3 μήνες .
Τον επίπεδο 0 που θέλει να μάθει τον σέβομαι όσο τον πάλιουρα που τα ξέρει όλα.
Τον επίπεδο 0 που τα θέλει όλα εδώ και τώρα στο πιάτο για να κάνει μόνο τη δουλειά
του και δεν είναι διατεθειμένος να αφιερώσει 2 ώρες από τη ζωή του στο
να διαβάσει 5-10 πράγματα και να μάθει,δεν θέλω να τον ξέρω .
Τι νόημα έχει να συζητάμε κάθε λεπτό τι άνοιξε και τι έκλεισε ;
Έχουν γραφτεί 100 φορές και νόημα δεν βγαίνει .
Σε άλλους παίζει αρχείο από το 2007 σε άλλους το τελευταίο.
Δοκιμές θέλει και υπομονή.
Κι εγώ πάντα φιλικά γράφω ότι γράφω, απλά το θεωρώ δεδομένο.
yparxoun aytoi pou to kanoun gia hobby kai oi aloi pou to kanoun gia tnn ousia.
egw pou to kanw xronia gia hobby mporei na perasw wres h kai meres sto psaximo kai otan telika kataferw ton skopo mou oi wres mprosta sthn tv gia 8eash einai elaxistes,olh h istoria egine gia thn plaka kai thn enhmerwsh.
yparxoun omws aloi pou 8eloun na paroun mia karta na thn grapsoun se 2 lepta kai na blepoun xwris na tous apasxolei to pws kai ti.