Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 31 to 40 of 54

Thread: 17/11 is off

  1. #31
    Senior Member
    Join Date
    17-02-2009
    Posts
    410
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by treliaris View Post
    Sos!Παιδια ποια ειναι η ακριβής διδικασια για να φορτώσω το 3/4/08!Διαβάζω πολλα εδώ μέσα!Κάποιοι λένε οτι για να ανοιξει πρεπει να μεινει στον δεκτη 14 ώρες!!!Αληθεύει?Και μετα ''κλεινουμε δεκτη βγαζουμε καρτα, ανοιγουμε δεκτη βαζουμε καρτα?Δεκτης edision 2620.
    nai auth akribos einai h diadikasia alla prepei na ine i karta tetoia oste na sou petihi ego prosopika to eho dokimasei se 6 kartes kai den to eho anoiksi pote merikoi to ehoun gia plaka an den variesai kanto

  2. Advertise Here
  3. #32
    New Member
    Join Date
    31-12-2008
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Ευχαριστώ Best!Αν πετύχει θα σου πω!

  4. #33
    Senior Member
    Join Date
    17-02-2009
    Posts
    410
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by treliaris View Post
    Ευχαριστώ Best!Αν πετύχει θα σου πω!
    an ise fakiris tha petihi fileta ftiahno oti thes boro na kano auto den to eho kataferei pote

  5. #34
    Senior Member
    Join Date
    31-12-2006
    Posts
    158
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Παιδιά γίνεται να μην ενημερώνουμε άλλο την φίλη μας για το status των αρχείων να την αφήσουμε να κάνει και μόνη της καμιά δουλεία; Άντε γιατί θα μείνουμε με το @@@@@ στο χέρι στο τέλος και θα μας φταίει το κεφάλι μας μόνο...
    Όποιος θέλει παίρνει δοκιμάζει κι αν του παίζει ότι του παίζει καλώς αν όχι πάει στο επόμενο. Έχουν ειπωθεί τα πάντα για τα κόλπα που υπάρχουν να δουλέψει η κάρτα. Δεν χρειάζεται να γράφουμε ανά μέρα το status της κάρτας με το κάθε αρχείο που κυκλοφορεί. Κακό στους εαυτούς μας κάνουμε. Είναι αρκετό να γίνει απλά αναφορά όταν ένα αρχείο κλείσει σε πολλούς ούτως ώστε να μην το δοκιμάζει πλέον ο κόσμος. Αφήστε αυτά που δουλεύουν στην ησυχία τους για να έχουμε. Γιατί έτσι όπως πάμε μπορεί και να μην έχουμε...

  6. #35
    New Member
    Join Date
    31-12-2008
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Επειδη καταλαβα οτι αναφερεσαι σε μένα καταρχην συγνωμη, αλλα βλεπεις δοκιμασα τα παντα και δεν ειμαι ''νέος'', ωστε να φταιει η ασχετοσυνη μου!Αρα οταν φτανεις στα ορια της απογνωσης καθε βοήθεια ειναι ''ανακουφιση''.Σέβομαι τη γνωμη σου, αλλα πιστεύω επισης οτι για αυτο το λογο υπαρχουν τα forum, και πολλοι απελπισμενοι ειδαν ''φως''.Ισως να μιλας εκ του ασφαλους τώρα επειδη ολα σου πανε ''καλα'',αλλα ισως και καποια μερα να βρεθεις στη θέση μας!
    Συγνώμη και παλι για την αναστατωση!Μολις τελειωσα!

  7. #36
    Senior Member
    Join Date
    17-02-2009
    Posts
    410
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by jpil View Post
    Παιδιά γίνεται να μην ενημερώνουμε άλλο την φίλη μας για το status των αρχείων να την αφήσουμε να κάνει και μόνη της καμιά δουλεία; Άντε γιατί θα μείνουμε με το @@@@@ στο χέρι στο τέλος και θα μας φταίει το κεφάλι μας μόνο...
    Όποιος θέλει παίρνει δοκιμάζει κι αν του παίζει ότι του παίζει καλώς αν όχι πάει στο επόμενο. Έχουν ειπωθεί τα πάντα για τα κόλπα που υπάρχουν να δουλέψει η κάρτα. Δεν χρειάζεται να γράφουμε ανά μέρα το status της κάρτας με το κάθε αρχείο που κυκλοφορεί. Κακό στους εαυτούς μας κάνουμε. Είναι αρκετό να γίνει απλά αναφορά όταν ένα αρχείο κλείσει σε πολλούς ούτως ώστε να μην το δοκιμάζει πλέον ο κόσμος. Αφήστε αυτά που δουλεύουν στην ησυχία τους για να έχουμε. Γιατί έτσι όπως πάμε μπορεί και να μην έχουμε...
    ohi file mou i kiria les na perimenei apo emas enimerosi se parakalo ti einai ayta pou les oso iparho ego o kosmos tha enimeronete iparhoun atoma pou den gnorizoun oute kan tin diadikasia oi oloi tha gnorizoume oi kanenas ta peri o kathenas gia parti tou den horane sto foroum giati na min enimeronoume gia na vgazoun oi doriforades stis eparhies ta maliokefala tous apo to hrima kai o kakomiris pou ehei tin kathe karta kai treis kai ligo tou kolaei na skaei 20 eyro? no no oloi tha mathoune filika besttt

  8. #37
    Senior Member 21nikolas's Avatar
    Join Date
    06-08-2006
    Posts
    169
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by besttt View Post
    ohi file mou i kiria les na perimenei apo emas enimerosi se parakalo ti einai ayta pou les oso iparho ego o kosmos tha enimeronete iparhoun atoma pou den gnorizoun oute kan tin diadikasia oi oloi tha gnorizoume oi kanenas ta peri o kathenas gia parti tou den horane sto foroum giati na min enimeronoume gia na vgazoun oi doriforades stis eparhies ta maliokefala tous apo to hrima kai o kakomiris pou ehei tin kathe karta kai treis kai ligo tou kolaei na skaei 20 eyro? no no oloi tha mathoune filika besttt

    Τι να μάθουνε (-με ) βρε besttt ;
    Ότι ήταν να γραφτεί έχει γραφτεί , τα αρχεία υπάρχουν σε 25 site , οι
    οδηγίες επίσης .
    Τι νόημα έχει να δίνουν αναφορά αν έκλεισε το ένα και άνοιξε το άλλο ;

    Δηλαδή δεν έχεις καταλάβει τι γίνετε ;

    Όταν δεν μπορείς να βρεις το φάρμακο κάνεις πειράματα και βλέπεις τα
    αποτελέσματα .
    Σταματήστε λοιπόν να ενημερώνετε την φίλη μας για τα αποτελέσματα των
    πειραμάτων της.

    Σου έκλεισε ; πάρε το παλιό ή το καινούριο και πέρνα το.
    Δεν άνοιξε σε 4-6-10 ώρες ; πας στο επόμενο .

    Πλάκωσαν οι ανυπόμονοι και τα θέλουν όλα στο πιάτο εδώ και τώρα.

    Εσύ φτιάχνεις αρχεία, άρα επιλογές υπάρχουν .
    Το αν παίζουν και πόσο στον καθένα δεν έχει σημασία για τους άλλους.
    Κάθε καρτούλα,κάθε αρχείο και κάθε δέκτης βγάζουν άλλο αποτέλεσμα.

    Ένα ευχαριστώ από όποιον είναι ικανοποιημένος είναι αρκετό,νομίζω.
    Τα υπόλοιπα είναι περιττά.

  9. #38
    Senior Member
    Join Date
    17-02-2009
    Posts
    410
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by 21nikolas View Post
    Τι να μάθουνε (-με ) βρε besttt ;
    Ότι ήταν να γραφτεί έχει γραφτεί , τα αρχεία υπάρχουν σε 25 site , οι
    οδηγίες επίσης .
    Τι νόημα έχει να δίνουν αναφορά αν έκλεισε το ένα και άνοιξε το άλλο ;

    Δηλαδή δεν έχεις καταλάβει τι γίνετε ;

    Όταν δεν μπορείς να βρεις το φάρμακο κάνεις πειράματα και βλέπεις τα
    αποτελέσματα .
    Σταματήστε λοιπόν να ενημερώνετε την φίλη μας για τα αποτελέσματα των
    πειραμάτων της.

    Σου έκλεισε ; πάρε το παλιό ή το καινούριο και πέρνα το.
    Δεν άνοιξε σε 4-6-10 ώρες ; πας στο επόμενο .

    Πλάκωσαν οι ανυπόμονοι και τα θέλουν όλα στο πιάτο εδώ και τώρα.

    Εσύ φτιάχνεις αρχεία, άρα επιλογές υπάρχουν .
    Το αν παίζουν και πόσο στον καθένα δεν έχει σημασία για τους άλλους.
    Κάθε καρτούλα,κάθε αρχείο και κάθε δέκτης βγάζουν άλλο αποτέλεσμα.

    Ένα ευχαριστώ από όποιον είναι ικανοποιημένος είναι αρκετό,νομίζω.
    Τα υπόλοιπα είναι περιττά.
    an isouna sto epipedo 0 tha mou edines autin tin apantisi? den nomizo sevasmos sto epipedo miden filika besttt

  10. #39
    Senior Member 21nikolas's Avatar
    Join Date
    06-08-2006
    Posts
    169
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by besttt View Post
    an isouna sto epipedo 0 tha mou edines autin tin apantisi? den nomizo sevasmos sto epipedo miden filika besttt

    Κι εσύ κι εγώ είμασταν στο επίπεδο μηδέν (αν με αυτό εννοείς μηδέν γνώσεις).
    Και είμασταν στο επίπεδο μηδέν όταν δεν υπήρχε γραμμένο τίποτα και
    ψάχναμε όλα τα site από Αυστραλία μέχρι Γερμανία και από Τουρκία μέχρι
    Ολλανδία για να βρούμε μια έστω αναφορά .

    Σήμερα όλα είναι γραμμένα αναλυτικά σε 25 sites.
    Που θα βρεί κάρτα, που θα βρεί programmer , που θα βρει αρχεία , ποιος
    δέκτης την παίζει και με ποιό soft ,πως θα τα συνδέσει ,πως θα περάσει
    το αρχείο , με ποιό loader κλπ κλπ .
    2-3 ώρες να διαβάσει θα μάθει ότι μαθαίναμε σε 2-3 μήνες .

    Τον επίπεδο 0 που θέλει να μάθει τον σέβομαι όσο τον πάλιουρα που τα ξέρει όλα.

    Τον επίπεδο 0 που τα θέλει όλα εδώ και τώρα στο πιάτο για να κάνει μόνο τη δουλειά
    του και δεν είναι διατεθειμένος να αφιερώσει 2 ώρες από τη ζωή του στο
    να διαβάσει 5-10 πράγματα και να μάθει,δεν θέλω να τον ξέρω .

    Τι νόημα έχει να συζητάμε κάθε λεπτό τι άνοιξε και τι έκλεισε ;
    Έχουν γραφτεί 100 φορές και νόημα δεν βγαίνει .
    Σε άλλους παίζει αρχείο από το 2007 σε άλλους το τελευταίο.
    Δοκιμές θέλει και υπομονή.

    Κι εγώ πάντα φιλικά γράφω ότι γράφω, απλά το θεωρώ δεδομένο .

  11. #40
    Member eftihis's Avatar
    Join Date
    22-02-2009
    Posts
    97
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    yparxoun aytoi pou to kanoun gia hobby kai oi aloi pou to kanoun gia tnn ousia.
    egw pou to kanw xronia gia hobby mporei na perasw wres h kai meres sto psaximo kai otan telika kataferw ton skopo mou oi wres mprosta sthn tv gia 8eash einai elaxistes,olh h istoria egine gia thn plaka kai thn enhmerwsh.
    yparxoun omws aloi pou 8eloun na paroun mia karta na thn grapsoun se 2 lepta kai na blepoun xwris na tous apasxolei to pws kai ti.

Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •