
Originally Posted by
Chrisad
Όποιος πιστεύει ότι η μαμά εταιρία ή η άλλη των Κοκκαλικών συμφερόντων περιμένει να διαβάσει το αν τα ¨όποια¨ πειράματα της παίζουν ή όχι είναι τουλάχιστον φαιδρός…
Αν ασχολούνται με κάτι είναι με τη νέα γενιά καρτών στην οποία θα αναγκαστούν να στραφούν για να καταπολεμήσουν την πειρατεία, για όσο τουλάχιστον το καταφέρουν.
Αλλά αν υποθέσουμε ότι ασχολούνται , προσπαθώντας να καταπολεμήσουν το υπάρχον σύστημα, το οποίο σημειώτεον δεν έχει ακόμα μεγάλη περίοδο ζωής σίγουρα δεν μένουν σε μαρτυρίες.. τι ποιο εύκολο να πάρουν 10 κάρτες και 5 μηχανάκια και να τεστάρουν από μόνοι τους ; και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να αποκωδικοποιήσουν τον ¨αλγόριθμο¨ που χρησιμοποιεί ο καθένας στο γραπτό του λόγο… ή τη ασχετοσύνη του κάθε ενός.
Το πρόβλημα δεν είναι λοιπόν η ερώτηση και η απάντηση που θα δοθεί εδώ αν ενημερώνει την μία ή την άλλη εταιρεία… αλλά το πρόβλημα ¨ορισμένων¨ είναι ότι τους χαλάμε τα ¨μαγαζιά¨.
Κάποια λοιπόν έχουν στήσει μια πολύ προσοδοφόρα μπίζνα και το μεροκάματο τους θα το υπερασπιστούν με κάθε τρόπο. Για αυτό και φτάνει η καρτούλα να πωλείται από τους ειδήμονες από 150 € έως και 200 € ακόμα και εδώ μέσα με προσέγγισαν ατομακια για να αγοράσω καρτούλες σε ιδιαιτέρες τιμές.
Έτσι ίσως λυθούν οι απορίες κάποιων για την μυστικοπάθεια η οποία δεν προστατεύει το γενικό σύνολο αλλά μόνο τα ατομικά συμφέροντα ορισμένων.
Έπεται συνέχεια….