
Originally Posted by
papadak
Και αυτοί που περιμένουν εσένα ή τον κάθε ένα μας που κάνει το hoby του να γράψουν κάτι το οποίο θα αρπάξουν ανέξοδα και θα το κάνουν εμπόριο, σε ποια κατηγορία θα τους κατατάξουμε; Έγραψα 8 κάρτες και δουλεύουν όλες..... λέει ο άλλος. και κανένας μας δεν αντιδρά. Τι να τις κάνει τις 8 ρε φίλε; Δοκιμές;
Επίσης πιστεύετε ότι δεν υπάρχουν μέλη σε κάθε forum που μέχρι και βοήθεια προσφέρουν προκειμένου να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη των άλλων και πηγαίνουν στο τέλος πακέτο όλη την πληροφορία στην no@a και στην κάθε no@a;
Και τι να πεις για εκείνους που ρωτούν κάτι που είναι δύο μηνήματα πιό πάνω; Είναι ....χομπίστες και αυτοί; Που περιμένουν μασιμένη τροφή;
Τέλος πάντων..
Χρειάζεται και λίγο προσοχή, γενικά, φίλε besttt. Πίστεψε με.
Εσύ καταναλώνεις ένα κάρο ώρες για να κάνεις το κέφι σου και να βοηθήσεις όλους εμάς τους ομοιοπαθείς.... Όταν αυτό κάποιοι το εκμεταλεύονται με κάθε τρόπο, αυτό δεν είναι θέμα;