Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast
Results 41 to 50 of 54

Thread: 17/11 is off

  1. #41
    Senior Member
    Join Date
    20-05-2005
    Posts
    100
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by eftihis View Post
    yparxoun aytoi pou to kanoun gia hobby kai oi aloi pou to kanoun gia tnn ousia.
    egw pou to kanw xronia gia hobby mporei na perasw wres h kai meres sto psaximo kai otan telika kataferw ton skopo mou oi wres mprosta sthn tv gia 8eash einai elaxistes,olh h istoria egine gia thn plaka kai thn enhmerwsh.
    yparxoun omws aloi pou 8eloun na paroun mia karta na thn grapsoun se 2 lepta kai na blepoun xwris na tous apasxolei to pws kai ti.
    Και αυτοί που περιμένουν εσένα ή τον κάθε ένα μας που κάνει το hoby του να γράψουν κάτι το οποίο θα αρπάξουν ανέξοδα και θα το κάνουν εμπόριο, σε ποια κατηγορία θα τους κατατάξουμε; Έγραψα 8 κάρτες και δουλεύουν όλες..... λέει ο άλλος. και κανένας μας δεν αντιδρά. Τι να τις κάνει τις 8 ρε φίλε; Δοκιμές;
    Επίσης πιστεύετε ότι δεν υπάρχουν μέλη σε κάθε forum που μέχρι και βοήθεια προσφέρουν προκειμένου να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη των άλλων και πηγαίνουν στο τέλος πακέτο όλη την πληροφορία στην no@a και στην κάθε no@a;
    Και τι να πεις για εκείνους που ρωτούν κάτι που είναι δύο μηνήματα πιό πάνω; Είναι ....χομπίστες και αυτοί; Που περιμένουν μασιμένη τροφή;
    Τέλος πάντων..
    Χρειάζεται και λίγο προσοχή, γενικά, φίλε besttt. Πίστεψε με.
    Εσύ καταναλώνεις ένα κάρο ώρες για να κάνεις το κέφι σου και να βοηθήσεις όλους εμάς τους ομοιοπαθείς.... Όταν αυτό κάποιοι το εκμεταλεύονται με κάθε τρόπο, αυτό δεν είναι θέμα;

  2. Advertise Here
  3. #42
    New Member
    Join Date
    31-12-2008
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    ..........

  4. #43
    Senior Member
    Join Date
    21-11-2006
    Posts
    107
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by besttt View Post
    an isouna sto epipedo 0 tha mou edines autin tin apantisi? Den nomizo sevasmos sto epipedo miden filika besttt
    Δεν διαχωρίζεις τα λαμόγια του επιπέδου μηδέν από τους χομπίστες του επιπέδου μηδέν. Οι χομπίστες θα τη ψάξουν μόνοι τους και θα βρουν τη λύση με ελάχιστη βοήθεια - και ούτε καν αφού το υλικό υπάρχει ήδη.

    Αυτοί που με το πρώτο μαύρισμα πετάγονται και φωνάζουν βοήθεια και που έχουν ποστάρει μάξιμουμ 2 φορές, γιατί να τους βοηθήσεις; Ας τους να ψάξουν λίγο...όλα εδώ είναι χιλιοειπωμένα.

  5. #44
    New Member
    Join Date
    18-02-2009
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by jpil View Post
    Προς ενημέρωση και μόνο!

    Έίχα 8 κάρτες με 17-11 και οι 4 έκλεισαν ενώ οι άλλες 4 δουλεύουν κανονικά μέχρι τώρα!

    Προσπάθησα πάλι με το 17-11 αλλά δεν είδα φως, χθες όλο το βράδυ άφησα την κάρτα στον humax αλλά τίποτα... έβαλα το 11-02 β' και σε 10 δεύτερα στο mega είχα φως σε όλες!
    σημερα εκλισε το 17-11 σε εμενα!

  6. #45
    VIP Member AMPELIOTIS's Avatar
    Join Date
    19-02-2009
    Location
    Hagen-Los Ampeles
    Posts
    2,165
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by gold73 View Post
    σημερα εκλισε το 17-11 σε εμενα!
    Orea kai ti tha taisis tora tin gata sou apofasises.

  7. #46
    Senior Member
    Join Date
    20-03-2009
    Posts
    102
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Όποιος πιστεύει ότι η μαμά εταιρία ή η άλλη των Κοκκαλικών συμφερόντων περιμένει να διαβάσει το αν τα ¨όποια¨ πειράματα της παίζουν ή όχι είναι τουλάχιστον φαιδρός…
    Αν ασχολούνται με κάτι είναι με τη νέα γενιά καρτών στην οποία θα αναγκαστούν να στραφούν για να καταπολεμήσουν την πειρατεία, για όσο τουλάχιστον το καταφέρουν.

    Αλλά αν υποθέσουμε ότι ασχολούνται , προσπαθώντας να καταπολεμήσουν το υπάρχον σύστημα, το οποίο σημειώτεον δεν έχει ακόμα μεγάλη περίοδο ζωής σίγουρα δεν μένουν σε μαρτυρίες.. τι ποιο εύκολο να πάρουν 10 κάρτες και 5 μηχανάκια και να τεστάρουν από μόνοι τους ; και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να αποκωδικοποιήσουν τον ¨αλγόριθμο¨ που χρησιμοποιεί ο καθένας στο γραπτό του λόγο… ή τη ασχετοσύνη του κάθε ενός.

    Το πρόβλημα δεν είναι λοιπόν η ερώτηση και η απάντηση που θα δοθεί εδώ αν ενημερώνει την μία ή την άλλη εταιρεία… αλλά το πρόβλημα ¨ορισμένων¨ είναι ότι τους χαλάμε τα ¨μαγαζιά¨.

    Κάποια λοιπόν έχουν στήσει μια πολύ προσοδοφόρα μπίζνα και το μεροκάματο τους θα το υπερασπιστούν με κάθε τρόπο. Για αυτό και φτάνει η καρτούλα να πωλείται από τους ειδήμονες από 150 € έως και 200 € ακόμα και εδώ μέσα με προσέγγισαν ατομακια για να αγοράσω καρτούλες σε ιδιαιτέρες τιμές.

    Έτσι ίσως λυθούν οι απορίες κάποιων για την μυστικοπάθεια η οποία δεν προστατεύει το γενικό σύνολο αλλά μόνο τα ατομικά συμφέροντα ορισμένων.

    Έπεται συνέχεια….

  8. #47
    Senior Member
    Join Date
    17-02-2009
    Posts
    410
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by Chrisad View Post
    Όποιος πιστεύει ότι η μαμά εταιρία ή η άλλη των Κοκκαλικών συμφερόντων περιμένει να διαβάσει το αν τα ¨όποια¨ πειράματα της παίζουν ή όχι είναι τουλάχιστον φαιδρός…
    Αν ασχολούνται με κάτι είναι με τη νέα γενιά καρτών στην οποία θα αναγκαστούν να στραφούν για να καταπολεμήσουν την πειρατεία, για όσο τουλάχιστον το καταφέρουν.

    Αλλά αν υποθέσουμε ότι ασχολούνται , προσπαθώντας να καταπολεμήσουν το υπάρχον σύστημα, το οποίο σημειώτεον δεν έχει ακόμα μεγάλη περίοδο ζωής σίγουρα δεν μένουν σε μαρτυρίες.. τι ποιο εύκολο να πάρουν 10 κάρτες και 5 μηχανάκια και να τεστάρουν από μόνοι τους ; και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να αποκωδικοποιήσουν τον ¨αλγόριθμο¨ που χρησιμοποιεί ο καθένας στο γραπτό του λόγο… ή τη ασχετοσύνη του κάθε ενός.

    Το πρόβλημα δεν είναι λοιπόν η ερώτηση και η απάντηση που θα δοθεί εδώ αν ενημερώνει την μία ή την άλλη εταιρεία… αλλά το πρόβλημα ¨ορισμένων¨ είναι ότι τους χαλάμε τα ¨μαγαζιά¨.

    Κάποια λοιπόν έχουν στήσει μια πολύ προσοδοφόρα μπίζνα και το μεροκάματο τους θα το υπερασπιστούν με κάθε τρόπο. Για αυτό και φτάνει η καρτούλα να πωλείται από τους ειδήμονες από 150 € έως και 200 € ακόμα και εδώ μέσα με προσέγγισαν ατομακια για να αγοράσω καρτούλες σε ιδιαιτέρες τιμές.

    Έτσι ίσως λυθούν οι απορίες κάποιων για την μυστικοπάθεια η οποία δεν προστατεύει το γενικό σύνολο αλλά μόνο τα ατομικά συμφέροντα ορισμένων.

    Έπεται συνέχεια….
    apsogosssssssssssssssssssss

  9. #48
    New Member
    Join Date
    18-02-2009
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by ampeliotis View Post
    orea kai ti tha taisis tora tin gata sou apofasises.
    20080403 cy and gr ολα μια χαρα.

  10. #49
    Senior Member 21nikolas's Avatar
    Join Date
    06-08-2006
    Posts
    169
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by Chrisad View Post
    Όποιος πιστεύει ότι η μαμά εταιρία ή η άλλη των Κοκκαλικών συμφερόντων περιμένει να διαβάσει το αν τα ¨όποια¨ πειράματα της παίζουν ή όχι είναι τουλάχιστον φαιδρός…
    Αν ασχολούνται με κάτι είναι με τη νέα γενιά καρτών στην οποία θα αναγκαστούν να στραφούν για να καταπολεμήσουν την πειρατεία, για όσο τουλάχιστον το καταφέρουν.

    Αλλά αν υποθέσουμε ότι ασχολούνται , προσπαθώντας να καταπολεμήσουν το υπάρχον σύστημα, το οποίο σημειώτεον δεν έχει ακόμα μεγάλη περίοδο ζωής σίγουρα δεν μένουν σε μαρτυρίες.. τι ποιο εύκολο να πάρουν 10 κάρτες και 5 μηχανάκια και να τεστάρουν από μόνοι τους ; και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να αποκωδικοποιήσουν τον ¨αλγόριθμο¨ που χρησιμοποιεί ο καθένας στο γραπτό του λόγο… ή τη ασχετοσύνη του κάθε ενός.

    Το πρόβλημα δεν είναι λοιπόν η ερώτηση και η απάντηση που θα δοθεί εδώ αν ενημερώνει την μία ή την άλλη εταιρεία… αλλά το πρόβλημα ¨ορισμένων¨ είναι ότι τους χαλάμε τα ¨μαγαζιά¨.

    Κάποια λοιπόν έχουν στήσει μια πολύ προσοδοφόρα μπίζνα και το μεροκάματο τους θα το υπερασπιστούν με κάθε τρόπο. Για αυτό και φτάνει η καρτούλα να πωλείται από τους ειδήμονες από 150 € έως και 200 € ακόμα και εδώ μέσα με προσέγγισαν ατομακια για να αγοράσω καρτούλες σε ιδιαιτέρες τιμές.

    Έτσι ίσως λυθούν οι απορίες κάποιων για την μυστικοπάθεια η οποία δεν προστατεύει το γενικό σύνολο αλλά μόνο τα ατομικά συμφέροντα ορισμένων.

    Έπεται συνέχεια….
    "Τα μαγαζάκια" φάνηκε ποιοί τα έχουν . Αν μπεις στον κόπο να ψάξεις λίγο
    σε άλλα θέματα θα δεις ποιός έχει 1 ,ποιός έχει 2 και ποιός μιλάει για
    100+ κάρτες .


    Και να ξέρεις ότι "τα καλά μαγαζιά πουλάνε υποστήριξη " (και καλά ) ειδικά
    τώρα που όλοι μπορούν να βρουν τα "υλικά" .


    Μυστικοπάθεια ; Ποιά μυστικοπάθεια ; ΟΟΟΟΛΑ στη φόρα είναι .
    Τι θες και δεν μπορείς να βρεις ;
    On line καταστήματα ; Υπάρχουν θέματα
    Loaders ; Υπάρχουν θέματα-υπάρχουν αρχεία
    Οδηγίες ; Υπάρχουν θέματα
    Αρχεία ; Υπάρχουν θέματα-υπάρχουν αρχεία
    Programmers ; Υπάρχουν θέματα και με φωτογραφίες
    Και σε όλα αυτά προστίθενται συνεχώς νέα.

    Και μιλάμε μόνο για εδώ μέσα που δεν είναι και το πιο ενημερωμένο site.

    Όσο για τους φρέσκους (επιπέδου 0 ) ας διαβάσουν λίγο ,κανένας δεν
    έπαθε υπερκόπωση διαβάζοντας 3-4 ώρες .Και αν δεν καταλάβουν κάτι και
    σου στείλουν ένα pm δεν θα απαντήσεις ;
    Πού είναι το πρόβλημα τους ;

    Σε προσέγγισαν ατομάκια να αγοράσεις κάρτα , γιατί δεν την αγόρασες ;
    Γιατί πολύ απλά τώρα ξέρεις και τις πηγές και τον τρόπο.
    Ξέρεις και πως θα τη γράψεις και με τι θα τη γράψεις .
    Και αν σου κλείσει ξέρεις που θα βρεις αρχείο .

    Τι άλλο χρειάζεται να γνωρίζεις ;

    Το αν έκλεισε η κάρτα του Μήτσου με το 12/12/08 και του Κίτσου με το
    30/2/09 σε τι θα σε βοηθήσει ; Έχεις την ίδια κάρτα με τον Μήτσο ή με
    τον Κίτσο ;Σε βοήθησε κάπου αυτή η γνώση για να αποφύγεις τα ατομάκια
    ;Σε βοήθησε στο να βρεις φτηνή κάρτα ; σε βοήθησε στο να τη γράψεις ;
    σε βοήθησε στο να σετάρεις τον dream ; Τι νόημα έχει;

    Η προσοχή (και όχι η μυστικοπάθεια ) προστατεύει το σύνολο .
    Έχεις μια καλή εξήγηση γιατί ψοφάνε τα αρχεία μέσα σε 3-4 μέρες ενώ
    παλιότερα κρατούσαν 3-4 (και λίγο λέω) μήνες ;Πόσα ψόφησαν το
    τελευταίο δίμηνο- ; Γιατί ψοφάνε και παλιές κάρτες που δεν μπορείς
    να βρεις στην αγορά πλέον
    ;

    Σίγουροι δεν είμαστε για τίποτα αλλά ας προσέχουμε λίγο...
    Πράγματα που δεν προσφέρουν γνώση και ίσως προξενούν κακό υπάρχει
    λόγος να δημοσιοποιούνται ;


    Αναμένω με αγωνία τη συνέχεια ....

  11. #50
    Senior Member
    Join Date
    21-11-2006
    Posts
    107
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 17/11 is off

    Quote Originally Posted by chrisad View Post
    ... τι ποιο εύκολο να πάρουν 10 κάρτες και 5 μηχανάκια και να τεστάρουν από μόνοι τους ; και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να αποκωδικοποιήσουν τον ¨αλγόριθμο¨ που χρησιμοποιεί ο καθένας στο γραπτό του λόγο… ή τη ασχετοσύνη του κάθε ενός.

    ΟΚ, καλά τα λες, αλλά έχουν βγει 4-5 εκδόσεις λειτουργικού και καμμιά δεκαριά αρχειάκια, τα μισά παίζουν με τις παλιές - κάποια με τις καινούργιες. Και κάποια κουτιά διαβάζουν καλύτερα από τα άλλα...κλπ. κλπ

    Αντί να έχουν πέντε ανθρώπους να βάζουν-βγάζουν κάρτες, μπαίνουν εδώ, βλέπουν ποιός φωνάζει και γιατί και παίρνουν μια ιδέα.

    Το σίγουρο είναι ότι το όλο κόλπο τελειώνει όπου νάναι...

    Απλά η άποψή μου...

Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •