θελω να ρωτησω με technomate 6900 super εχει κανεις [email protected] με ποια διαδικασια αν ναι ας βοηθησει .ευχαριστω προκαταβολικα.
θελω να ρωτησω με technomate 6900 super εχει κανεις [email protected] με ποια διαδικασια αν ναι ας βοηθησει .ευχαριστω προκαταβολικα.
φίλε τσέκαρε εδώ
αν μιλάς αγγλικά υπάρχει ειδικό section στο forum για Technomate Cardsharing κάνε και ένα ερώτημα εκει.
καλή τύχη