Me auti tin logiki kai i NO@A lepta theli na vgalei. Kala kanei epomenos kai exi tin sundromi sta 60 €.
Den nomizo oti einai sosto. Toulaxiston me kapoia logiki. Oxi 200 kartes me 200-250 € tin mia. Auto einai pou lene "me xena koluva kaneis mnimisino..
Telos panton. To 16/04 apopse exase ta Cy;
Telos panton. To 16/04 apopse exase ta Cy;[/QUOTE]
to proi xasa ta cy ,xana anevase to eidio 16/ 04 kai tha apsi, posi ora na meini anoikto den xero.
An aftas pou les exoun kapoia vasi tote ipodeixe mas poioi einai aftoi na tous apofevgoume. Giati aposo gnorizo mexri tora kaneis den zitise xrimata gia na voithisi kapoion allo. Gia paradeigma o ktsiaras o opoios edose to arxeio apo kali thelisi kai xoris na exei sto nou tou na vgalei xrimata voithontas mas. Epomenos to na katigoreis aoristos xoris na exeis apodeixeis den einai sosto. Antithetos prokaleis trives kai sigrouseis gia to tipote kai propsatheis na odigiseis tin sizitisi kapou allou.
Dikio exis file mou ,ego pou voithisa merika pedia dinontas tous arxeia no public ,den tous pira oute ena euro ke malista tous edosa ke gates poli pio ftines apo oti tis poulane stin agora ,ke auto eine mia voithia pistewo ,ke se kamia dekaria pedia apo tin perioxi mou pou eirthan ke me wrikan ,ke tous epsisa tis gates tous ,oute sautous pira oute ena euro!!
o katheanas wgazi alios ta xrimata tou ke pistewo kala kani!eipame oso ke hobystes an eimaste ,kanenas den trexi gia ta psixika !!!
Ke prosoxi yparxoun poloi roufianoi tis
for,,, edo mesa .exo entopisi toulaxiston 2!!
File ti perimenis na sou po. Autoi pou anaferoun oti exoun mirasei 50 i 100 i 200 kartes, gia na boithisoun tis moirasan; Plaka kaneis; Perimeneis na sou po ego poioi einai; Kai an efragan monoi tous thn "trofi" paei ston diavolo. Apo alous perimenoun kai polles fores kanoun kai kritiki giati ektithente stin pelatia tous.![]()
re pedia mporei kapios na me voHthisei. Thelo kai ego na vlepo nova. exo to dreambox 7000. afta ta key prepei na ta grapso se karta me chip H ta vazo sto dreambox? Exei kapou instructions pos na to kano. katalavate oti eimai neos se afta. apo computer katalavo alla afta einai nea gia mena.
ta arxia pane se gammacard...o 7000 xeiazete gemini me cccam me
ftiagmeni config ..kai eksoteriko smartmouse sthn seiriakh h cam
irte..o sto ci tou......an valis cam sto ci pezi kai mama o 7000
xoris gemini ktlp..an den katalaves mas les.
eise neos se afta ...kai se lene laoura? ...malista