Καλημέρα παλικάρια!!!!
Φραπεδούμπα παρακαλώ....:-d
Καλημέρα παλικάρια!!!!
Φραπεδούμπα παρακαλώ....:-d
to gati mou einai spanias ratsas apo persia file mou. exei ma8ei se eklekto fagaki toys filoys edo toy forum. synepos loipon afou den 8a to paro mazi mou 8a to afiso na to prosexeis esy giati ksero oti eisai tryferos me ta gatia!
na mou to prosexeis loipon!
eyxaristo re giorgo! pao na kselaskaro ligo giati o xeimonas promhnyetai dyskolos!
ta leme se 10 meres!
Καλό μεσημέρι σε όλους.
I dikia mou pali trelenetai gia bestt. Den troi tipota allo.
Opote mou ftanei mono na sinexizo na ta vrisko gia na tin taizo.
Oi ekselikseis etrexan kai orizmenoi den tis prolavame kai xasame episodia tora 2-3 meres.
Pola kenouria meloi me diathesi kai energi simetoxi kapia apo ta palia meloi pali energepiounte kai pernoun thesi
I domi tis Ellinikis Kinotitas edo sto SatSupreme exi alaksi prosopo kai alazi sinexos pros to kalitero kai ama
Oloi oi telefteoi episkeptes pou pernane apo edo logo pinas araksoun kai sinergastoume oloi mazoi paloi neoi kai meseoi
Nomizo pos iparxoun oi vaseis na kathierothi i parousa selida stin korifi tis enimerosis kai ton ekselikseon.
Diakrino pos to epipedo gnoseon apo pola meloi ine arketa ipsilo kai tha prepi pasi thisia na vroume perisoteres gefires epikinonias me thetika pragmata.
Gia ta sapia ta parasita kai ta arosta pou distixos trigirnane anamesa mas iparxi farmako
Oso pio kathari kratame tin selida ta atoma afta tha apomakrinonte mona tous giati den tha tous perni
Tha ine san ta psaria ekso apo to nero kai fisika i timoria tous tha ine i perifronisi i adiaforia i apaksiosi kai to ftisimo.
Ti tha kanoume tora me aftous pou ine genimenoi mono gia tin katastrofi iparxi kai giaftous farmako min anisixite.
Tin kalimera mou pedia.