>Να ήξερα και γερμανικά καλα θα ήταν είμαστε στα αγγλικά και γαλλικά.....![]()
>Να ήξερα και γερμανικά καλα θα ήταν είμαστε στα αγγλικά και γαλλικά.....![]()
Ελληνική γωνιά στη Γερμανική γλώσσα ΜΟΝΟ
Κάπως μου κάθεται περίεργα
Για τους Έλληνες γερμανόφωνους μάλλον θα είναι καλά