xaniara με εκπλήσεις συνέχεια
Solaris δουλευώ εδώ και χρόνια και όταν το λέω σε κανένα
με κοιτανε όπως η αγελάδα το τρένο.
Solaris με virtual box τα παράθυρα χαχα
xaniara με εκπλήσεις συνέχεια
Solaris δουλευώ εδώ και χρόνια και όταν το λέω σε κανένα
με κοιτανε όπως η αγελάδα το τρένο.
Solaris με virtual box τα παράθυρα χαχα
πόσο προχώ?
εγώ τα δουλεύω σε sun μηχανάκια με sparc
full to terminal snoop oups..
σε έστειλα?
αν και τα τελευταία μηχανάκια έχουν μόνο intel και amd πάει χάλασε και η sun.
pou na me steileis ....xm tous ksero tous sparc tis sun eimai
palia poutana ...kai to solaris service plans kai to staroffice
den eimai asxetos eimai tis <<doulias>> kai ego...
exis kamia sxesh me fragokl****sias kai marusi?
8a vgo gia ligo ektos 8a ta poume ektenestera filaraki se ligo
Σαν νέο μελος μέχρι στιγμής δεν έχω παράπονο με έχουν βοηθήσει πολλές φορές οι παλιοί!! και αναφέρομαι σε όλο το forum οχι σε συγκεκριμένα άτομα τώρα πιστεύω οτι πρέπει να μην κάνουμε τέτοιες ερωτήσεις για ευνόητους λόγους. Απλά πιστεύω δεν ειναι ανάγκη να βρίζουμε αυτά thx