to arxio den tou therapia einai tou besttt.........den katalaveno ti ginete me esas edo mesa allo vgazi to files allos perni ta afxaristiria
to arxio den tou therapia einai tou besttt.........den katalaveno ti ginete me esas edo mesa allo vgazi to files allos perni ta afxaristiria
gia parte afto EDO 8ELO KAI EGO EFXARISTIRIA
proton therapias kai besttt ine to idio atomo ego diladi kai defteron to arhio pou anevases pezi mono cyprus ine apo provider pou pires apo diko mou arhio kai gr ine apo to 12/06/2009 mono etsi opos to ekanes den tha anoiksi gr theli na perimenis 5 me 6 ores SAN PROTI PROSPATHIA BORO NA PO METRIA MYMIND
kala ase na mas poune oi user na dokimaso ti?
afou dikoimou ine oi provider les na min ksero?anoikse mono stin dikia sou karta file mou amesos epidi etihe na ine energos o provider pou sou evgale ena gam den ftiahnete mono na dokimazete stin diki mas karta gia na peksi pantou gr prepi namini se gr kanali 4me 8 ores oute cyprus tha peksi se poli liges kartes tha peksi cyprus
re megale tora pali to dokimasa kai se 10 defterolepta anigi gr 8a mas trelanis gia dokimaste prota kai meta peite mou