Παιδια ξερει κανενας τελικα να με βοηθησει?
Ευχαριστω θα το κοιταξω απο την αλλη εβδομαδα γιατι περιμενω και ενα καλωδιο για να τον συνδεσω με τον υπολογιστη
kalispera paides...lipon o commander 5000ir paizei tita?exei bgei kanena firm pou kseroume pos paizei sigoura?????euxaristw!!!!!
kai file mou pio apo ta dio pou exei na balo commander 5000ir einai o dektis mou?
Από το σάιτ του αντιπροσώπου
Οι παλιότερες κυκλοφόρησαν από το 2004 έως τα τέλη του 2005 και δέχονται μόνο λογισμικό xcas.
Οι νεότερες πλακέτες κυκλοφόρησαν από τις αρχές του 2006 και δέχονται μόνο λογισμικό xpa-xcas.Όταν πάμε να βάλουμε ακατάλληλο λογισμικό (πχ αν πάμε να βάλουμε λογισμικό xpa-xcas σε μια παλιά πλακέτα) σε εναν Commander, με το πρόγραμμα Commander Downloader, ο δέκτης δεν το δέχεται και γράφει : "This Firmware is not fit for your receiver". Οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει ο δέκτης λάθος λογισμικό και να χαλάσει.
ok euxaristo poli
Χαιρετω τους παντες να σας κανω και εγω μια ερωτηση? μηπως ξερει κανεις αν ο 7500 combo παιρνει μεσω rs232 μοντουλα?