exo ena 5000ir kai den paizei ixo re paidia gt?????ti lete na fteei?euxaristo
exo ena 5000ir kai den paizei ixo re paidia gt?????ti lete na fteei?euxaristo
tsekarise an to skart einai sotsa stin tv i sto sat....
pedia mia boithia... exo ton comanter 8600 HD. Mporei kapoios na mou pei pos mpenoun ta kleidia biss.. eyxaristo.
mipos yparxei kapoios channel edditor gia commander 5000ir ?
Xerei kaneis an paizei h titan ston 7500 h 7600?
Μήπως ξέρει κανείς αν παίζει το Diablo Cam Wi Fi στον Commander 6000.
Ευχαριστώ.
Το τελευταίο firmware για τον Commander 4000 CI ,έχει 2 bugs.
1. Δε μπορείς μέσα από το δέκτη να περάσεις νέα κλειδιά,ούτε να κάνεις edit τα ήδη υπάρχοντα.
2. Όταν περάσεις kbn ,ενώ περνάν όλα κανονικά,στο δέκτη δεν τα εμφανίζει όλα.Υπάρχουν όμως.
Αναγκαστικά το edit πρέπει να γίνεται στο pc και να περνιούνται ξανά πάλι στο δεκτη.
Μηπως ξερει καποιος κανενα ευχρηστο channel editor για τον 6000 γιατι ο commander downloader ειναι για το Π($^@$@#! !!!!!!!!
Ευχαριστω.
Παιδια ξερει κανεις αν ο 7500 ir combo παιζει την tita?