Παιδιά καλημέρα ,κάπου βρήκα σε καλή τιμή τον commander 8600 και κάτι άλλο ,μπορεί να αποκτήσει κάποιες ιδιαίτερες ικανότητες??Όπως λαταλαβαινετε είμαι παντελώς 'ασχετος και πρώτη φορά ασχολούμαι με το σπόρ.Αξίζει να ασχοληθώ η να πάρω έναν δεκτη να βλέπω ότι ελεύθερο υπάρχει και παπαλα??
ευχαριστώ
στον φιλε μακρυα πλεον απο commander καθως πασχει απο υποστηριξη
χιλιες φορες να προτιμησεις εναν edition mini argus ή εναν opticum με 3329 τσιπακι καθως εχουν την καλυτερη υποστηριξη αυτη την στιγμη
εγω πιστευω οτι καλλιτερος δεκτης απο τον commander δεν υπαρχει ,δεν εχει βλαβες δεν κολλαει(οπως καποιοι linuξατοι και αλλοι)αλλα στον δικο μου τον 6000IRCI εχω να δω υποστηριξη απο το 2009 ,οσο για τον 8600HD λενε οτι εχει υποστηριξη.αλλα με τον commander κανεις παπαδες........αυτα
Προσωπικά θεωρώ ότι πλέον οι συγκεκριμένοι δέκτες είναι από τις τελευταίες επιλογές που θα έκανε κάποιος...
mia fora kai enan kairo itan o commander..... o protos mou dektis....
paidia exo to commander 8300 hd kserei kaneis na mou pei pos vazoume kleidia xeirokinita; eyxaristo.
kserei kaneis;