nai alla mono me cam logika tha peksi.sketi i karta de nomizw
Re mages kseri kanis ti paizei me kati arxeia pou iparxoun sto upload gia commander me kataliksi .kbn kai ta tools tou commander sto gnosto site?
Giati anoiksa ena .kbn me ena tool apo to site tou commander kai eida mesa provata sting gia diafora kanalia se diafores kodikopoiisis.
An gnorizei kapoios tin diadikasia gia na perastoun ston commander please as enimerosi esto kai se pm
κλειδια ειναι φιλε μου , αν παρατηρησεις ομως καλα ειναι αρκετα παλια οποτε δεν χρειαζεται να τα περασεις
ma leo kai ego afta ta paidia pou xa8ikan ksafnika ola mazi xeretismata dr_virus,tin evlogia mou na exis panta teknon mou.
Gia kathe ikogenia dekton me analogo endiaferon tha exoume ksexoristo Thema.
O titlos tou thematos prin alaxti itane (commander 5000 + g@mm@ card) an exete antirisi mporo na to epanafero.
Ean iparxi filos pou gnorizi kala tous commander parakalo na enimerosi kai na analavi tin epimelia tou thematos.
paron pite mou ti 8elete na kano
i tita paizei me to teleutaio soft telika re paidia?