Παιδια δεν καταλαβα οι commander παιζουν την τιτα?
Παιδια δεν καταλαβα οι commander παιζουν την τιτα?
Εσύ πριν 4 πόστ απαντούσες στον άλλο με σιγουριά ότι τη παίζει και τώρα μας ρωτάς αν τη παίζει?
Ρε θα μας τρελάνουν μερικοί εδώ![]()
Mαλλον κανεις επιλεκτικη αναγνωση των posts. Για διαβασε εσυ καλυτερα γιατι βαριεμαι να σου εξηγω, ή μαλλον θα σου πω επιλεκτικα δυο πραγματα, αλλος απαντησε οτι την παιζει πρωτα απλα εγω σημερα την πηρα στα χερια μου και δεν βγαζω ακρη ακομα
Ρε δουρο με δουλευεις. Δεν ειδες πριν οτι απαντησε αλλος στην ερωτηση μου και ειπε οτι παιζει κανονικα ή πρεπει να σου ξαναπω οτι διαβαζεις επιλεκτικα τα posts μπας και το καταλαβεις. Εγω χθες ελαβα την καρτα και ειδα οτι δεν παιζει, θα κανω την αναβαθμιση.
Δες και τα post #34 & #35 και αν δεν καταλαβεις παρε τα χαπια σου
Ρε φιλαράκι όταν δίνουμε μια απάντηση σε κάποιον για κάτι πρέπει να είμαστε σίγουροι για ότι λέμε....για να μη μπερδεύουμε τον άλλο.
Εφόσον δεν ξέρεις γιατί λες ότι παίζει σίγουρα στο πόστ #46 και δε του λες του παιδιού.....ότι άκουσα ότι παίζει ή.....κοίτα στο πόστ τάδε
Δια βάζει ο άλλος το πόστ του προηγούμενου....του το επιβεβαώνεις κι εσύ 100%....δε του παίζει του παιδιού και αρχίζει να πιστεύει ότι κάτι κάνει λάθος η είναι μαμάκας
Σίγουροι είμαστε όταν έχουμε δοκιμάσει κάτι....αλλιώς κάνουμε ΤΟΥΜΠΕΚΙ
Λοιπον ακου για να τελειωνουμε με το θεμα γιατι με εχεις κουρασει πολυ. ΠΑΙΖΕΙ κιαι τα τουμπεκι εκει που σε παιρνουν
eiste ektos magkes hrema....sbiste ta post sas...
den xreiazete na tsakoneste xalara...