Καλησπερα σε ολους,
Εχω τον argus piccollo Hd ip και εχω το εξης προβλημα.
Ενω βλεπω avon κανοικα,οταν παω να δω viva polska,deejay που ειναι υποθετικα ελευθερα μου γραφει πως δεν εχει σημα ενω ανηκουν στον δορυφορο hotbird
Αν παω στις ρυθμισεις και βαλω πολικοτητα ΚΑΘΕΤΗ κ οχι ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ μου δινει φουλ σημα και δουλευουν τελεια αλλα δεν δουλευουν τα αλλα
καναλια γιατι ειναι σε πολικοτητα Οριζοντια,
Υπαρχει καποια λυση γαι το θεμα αυτο και γιατι το κανει?
Δεν θα επρεπε να τα αποθηκευει σωστα τις πολικοτητες απο καθε καναλι μονο του?
Ευχαριστω










