edision trojan (new) opoios thelei kai me extra...me p.m.
edision trojan (new) opoios thelei kai me extra...me p.m.
Edision trojan δύο μηνών εξηνταπέντε ευρώ
Όποιος εενδιαφέρεται πμ
Περιοχή Αθήνα
edision hypnos ,paizei se 8ari splitter sfaira ,me anabathmish ennoeitai.
epishs energopoiei thn avon kanonika.
γεια σας ! Εχτές αγόρασα ένα edition argun mini 2 to 1το θέμα είναι ότι είμαι άσχετος και άτυχος τελείως !!!!
γιατί εχτές κιόλας η τίτα έμεινε νηστική και ο τύπος που την φτιάχνει είναι μακριά πολύ. θα ήθελα αν κάποιος έμπειρος είχε
την ευγενή καλοσύνη να ασχοληθεί λιγάκι οδηγώντας με σε τί θα πρέπει να κάνω μόνος μου. το καταλαβαίνω οτι κάποια πράγματα
δεν λέγονται και γιαυτό θα εκτιμούσα βαθύτατα ένα pm. σας ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν σας κούρασα !!!
Γεια σας παιδιά εχω ενα Argus mini HD 2in1. Του κοτσαρω USB Flashακι απο πισω και γραφω ζωντανο προγραμμα. Ξερει κανεις αν μπορώ να γράψω με χρονοπρογραμματισμο. π.χ Την Δευτερα 21:00 το βραδυ στην ΕΤ1? Εχει τετοιες δυνατοτητες ο δεκτης? Το EPG που εχει παντως λιγο μουφα μου ειναι.
σχετικα με το προβλημα στο Loop του trojan,εχουμε νεοτερα?
εχω συνδεση στην εξοδο του εναν 2ρο δεκτη,αλλα οταν τον κλεινω για να κανει loop την τροφοδοσια στον 2ρο δεκτη,δεν δινει σημα.
επισης να ρωτησω εαν εκτος απο προγραμματισμο εγγραφης με το epg(ενα 2ωρο δηλαδη μετα)manual δεν προγραμματιζεται?
ευχαριστω...
πηγαινεις στο μενου στην επιλογη "ρυθμιση ωρας".εκει τουλαχιστον το εχει ο trojan.
ομως εμενα κανει το εξης:
προσπαθω να προγραμματισω τον edison(trojan) να γραψει προγραμμα την επομενη ημερα και οταν φτανω στην αποθηκευση μου λεει να βεβαιωθω οτι η ο προγραμματισμος δεν υπερβαινει τις 45 ημερες αναμονης και δεν με αφηνει να τον καταχωρησω.
ensure wait time don`t more than 45 days
εαν το προγραμματισω για την ιδια ημερα το δεχεται.
??
Kalispera stin parea tou edision.Exo kai ego enan Argus mini hd kai tha ithela na matho pos pernas ta klidia?An eine xeirokinita tote pou tha vro ta kainourgi?Efxaristo!!!
Filika jimmys.![]()
Και εγω μολις μπηκα στην οικογενεια του Argus mini 2in1hd και προσπαθω να φτιάξω λίστες με αγαπημενα και δεν μου βγαινει!!!
Μπορει να με βοηθήσει κανεις??