Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 27 of 101 FirstFirst ... 21722252627282932375277 ... LastLast
Results 261 to 270 of 1002

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

  1. #261
    Senior Member
    Join Date
    29-05-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    σ`ευχαριστω πολυ....

  2. Advertise Here
  3. #262
    Senior Member
    Join Date
    29-05-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    αλλαξα την καταληξη απο .dvr σε .ts αλλα δεν αναγνωριζεται απο κανενα Player(mpc,windows media player,jetaudio..)

  4. #263
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by dmtrpapa View Post
    αλλαξα την καταληξη απο .dvr σε .ts αλλα δεν αναγνωριζεται απο κανενα Player(mpc,windows media player,jetaudio..)
    Περίεργο μου φαίνεται. Σ' εμένα, ακόμα και τώρα που το δοκίμασα από περιέγεια, έπαιξε αμέσως. Ίσως, επειδή έχω περάσει τους codecs στον Η/Υ και παίζει απροβλημάτιστα κάθε είδους αρχείο. Δοκίμασε να το παίξεις, αφού το έχεις κάνει ts με το kmplayer που δεν χρειάζεται καθόλου επιπλέον codecs για να παίξει τα αρχεία. Είναι από τους καλύτερους players, αν όχι ο καλύτερος, για dvd και γενικά αρχεία εικόνας.

    Θα το κατεβάσεις free από εδώ:
    h**p://kmplayer.en.softonic.com/

    Οτιδήποτε άλλο θα είναι offtopic σε σχέση με το παρόν θέμα, οπότε δεν έχει νόημα να το συνεχίσουμε εδώ. Ελπίζω να τα καταφέρεις.

  5. #264
    Senior Member
    Join Date
    29-05-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    αρχεια με καταληξη .ts,επεξεργασμενα απο το dvr-studio αλλa και το nerovision expres,παιζουν με ολα τα Player που σου ανεφερα.
    μιλαμε για trojan με περασμενο ανεπισημο firmware.

  6. #265
    New Member
    Join Date
    22-01-2010
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Γενικα στους Edision Argus Mini 2in1 παιζει η γατουλα στα ενσωματωμενα ucas με firmware απο ichliebe ή θελει το κανονικο firmware και μοντουλα μωβ?

  7. #266
    Senior Member
    Join Date
    29-05-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    [QUOTE = johndoe2000; 551565] Γενικα στους Edision Argus Μίνι 2in1 παιζει η γατουλα στα ενσωματωμενα UCAS με firmware απο ichliebe ή θελει το κανονικο firmware και μοντουλα μωβ? [/ QUOTE]
    *
    στο του αναγνώστη trojan,την κάπα την παιζει μονο με το ανεπισημο firmware.το "μαμα" εχει κρυπτογραφηση Conax οποτε δεν σου κανει.
    για τη γατα που λες δυστηχως δεν γνωριζω ..

  8. #267
    Senior Member
    Join Date
    04-02-2009
    Posts
    587
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by johndoe2000 View Post
    Γενικα στους Edision Argus Mini 2in1 παιζει η γατουλα στα ενσωματωμενα ucas με firmware απο ichliebe ή θελει το κανονικο firmware και μοντουλα μωβ?
    geia sou paizei i gata me firmware ichliebe.......

  9. #268
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by dmtrpapa View Post
    αρχεια με καταληξη .ts,επεξεργασμενα απο το dvr-studio αλλa και το nerovision expres,παιζουν με ολα τα Player που σου ανεφερα.
    μιλαμε για trojan με περασμενο ανεπισημο firmware.
    Εγώ αναφέρομαι στα αρχεία που παίρνεις αυτούσια από τον trojan με την κατάληξη .dvr και χωρίς καμία επεξεργασία. Σ' αυτά, αν μετονομάσεις την κατάληξη σε .ts λογικά θα σου παίξουν είτε με τον Kmplayer κατευθείαν, είτε με οποιονδήποτε άλλο player, αν έχεις τους κατάλληλους codecs στον Η/Υ σου.

    Από εκεί και πέρα, με το ViedoReDo TVSuite τα κάνεις extract/save as... (δηλαδή χωρίς καμία απολύτως επεξεργασία) σε .mpeg και από εκεί και πέρα τα κάνεις ό,τι θέλεις. Τα αφήνεις αυτούσια (τα .mpeg έτσι κι αλλιώς θα σου παίζουν παντού, αλλά έχουν μεγάλο μέγεθος) ή τα μετατρέπεις (με ειδικά προγράμματα) σε .avi, .mkv κτλ. Ό,τι τραβάει η ψυχή σου!

  10. #269
    Senior Member
    Join Date
    29-05-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    με το VidedoReDo τα μετατρεπω μια χαρα.
    το rename δεν πιανει με τιποτε...
    εχω win7.λες να εχει καμια σχεση?
    απο codec εχω περασμενους τους k-lite γι`αυτο και με αλλα ts δεν εχω προβλημα.
    δεν ξερω...

    σ`ευχαριστω πολυ παντως....

  11. #270
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Εφόσον με το VidedoReDo τα κάνεις κανονικά και με απόλυτη επιτυχία extract/save as σε .mpeg, τα οποία παίζουν παντού, τότε μην σε απασχολεί τίποτα άλλο.

    Θα σου τονίσω για άλλη μια φορά, ότι τα .mpeg που παίρνεις από το VideoReDO στην ουσία δεν είναι μετατροπή και δεν υπόκεινται σε καμία επεξεργασία. Είναι τα ίδια ακριβώς .dvr αρχεία, αυτούσια και χωρίς καμία απώλεια στην πληροφορία. Οπότε δεν χρειάζεται να τα μετονομάσεις καν σε .ts και δεν εξυπηρετούν κανένα άλλο περαιτέρω σκοπό. Απλά, επειδή τα .mpeg ή .vbr ή .ts (όπως κι αν γραφτούν) αρχεία είναι ασυμπίεστα, είναι ευνόητο ότι έχουν και πολύ μεγάλο μέγεθος.

    Οπότε αυτό που θα σε απασχολεί από εκεί και πέρα είναι αν θα τα κρατήσεις σ' αυτή τη μορφή ή πλέον θα τα κάνεις rip από .mpeg σε .avi, .mkv κτλ. για να μπορέσεις να διατηρήσεις τα αρχεία σε πιο συμπιεσμένη μορφή, ώστε να κερδίσεις σε όγκο, αλλά σαφώς να χάσεις σε ποιότητα εικόνας (ανάλογα πάντα και με την ποιότητα του rip που θα επιλέξεις).

    Τα win7 δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ. Πάντα είχα xp και μ' αυτά λειτουργώ απροβλημάτιστα χρόνια τώρα. Οπότε δεν ξέρω αν φταίνε τα windows που δεν πιάνει το rename, αν και δεν μου φαίνεται λογικό να φταίνε αυτά.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.
    By sakis_texnikos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 78
    Last Post: 19-11-2013, 21:41:58
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •