Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 28 of 101 FirstFirst ... 31823262728293033385378 ... LastLast
Results 271 to 280 of 1002

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

  1. #271
    Senior Member
    Join Date
    29-05-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Εφόσον με το VidedoReDo τα κάνεις κανονικά και με απόλυτη επιτυχία extract/save as σε .mpeg, τα οποία παίζουν παντού, τότε μην σε απασχολεί τίποτα άλλο.

    Θα σου τονίσω για άλλη μια φορά, ότι τα .mpeg που παίρνεις από το VideoReDO στην ουσία δεν είναι μετατροπή και δεν υπόκεινται σε καμία επεξεργασία. Είναι τα ίδια ακριβώς .dvr αρχεία, αυτούσια και χωρίς καμία απώλεια στην πληροφορία. Οπότε δεν χρειάζεται να τα μετονομάσεις καν σε .ts και δεν εξυπηρετούν κανένα άλλο περαιτέρω σκοπό. Απλά, επειδή τα .mpeg ή .vbr ή .ts (όπως κι αν γραφτούν) αρχεία είναι ασυμπίεστα, είναι ευνόητο ότι έχουν και πολύ μεγάλο μέγεθος.

    Οπότε αυτό που θα σε απασχολεί από εκεί και πέρα είναι αν θα τα κρατήσεις σ' αυτή τη μορφή ή πλέον θα τα κάνεις rip από .mpeg σε .avi, .mkv κτλ. για να μπορέσεις να διατηρήσεις τα αρχεία σε πιο συμπιεσμένη μορφή, ώστε να κερδίσεις σε όγκο, αλλά σαφώς να χάσεις σε ποιότητα εικόνας (ανάλογα πάντα και με την ποιότητα του rip που θα επιλέξεις).

    Τα win7 δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ. Πάντα είχα xp και μ' αυτά λειτουργώ απροβλημάτιστα χρόνια τώρα. Οπότε δεν ξέρω αν φταίνε τα windows που δεν πιάνει το rename, αν και δεν μου φαίνεται λογικό να φταίνε αυτά.
    αφου το βολεψα δεν υπαρχει και λογος να το ψαχνω.
    να`σαι καλα...

  2. Advertise Here
  3. #272
    Junior Member
    Join Date
    16-10-2009
    Posts
    20
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Καλημέρα έχει κανείς δοκιμάσει μέχρι ποιας χωρητικότητας flashaki παίρνει ο Trojan και ο Argus 2 σε 1.
    Σε εμένα διαβάζουν μέχρι 4 GB. Δεν ξέρω αν φταίει η μάρκα του usb stick.

  4. #273
    Senior Member
    Join Date
    29-05-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by Galans View Post
    Καλημέρα έχει κανείς δοκιμάσει μέχρι ποιας χωρητικότητας flashaki παίρνει ο Trojan και ο Argus 2 σε 1.
    Σε εμένα διαβάζουν μέχρι 4 GB. Δεν ξέρω αν φταίει η μάρκα του usb stick.
    δεν εχω δοκιμασει να του βαλω πανω απο 4αρι οποτε δεν το ξερω.
    καποιος τροπος θα υπαρχει σιγουρα να "δει" παραπανω Giga

  5. #274
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Για τον trojan που χρησιμοποιώ κι εγώ, ξέρω ότι μπορεί να αναγνωρίσει εξωτερικούς σκληρούς, είτε σε μορφή usb stick, είτε ως αυτούσιο δίσκο, μέχρι 250Gb. Έτσι τουλάχιστον γράφει στο εγχειρίδιο χρήσης του. Βασική προϋπόθεση όμως παίζει το format του δίσκου το οποίο πρέπει να είναι fat32 και όχι ntfs. Εγώ έχω δοκιμάσει στικάκι μέχρι 2 Gb και σκληρό 40 Gb, 80 Gb και 250 Gb και τα είδε όλα απροβλημάτιστα.

    Υποψιάζομαι λοιπόν στην περίπτωσή σου, ότι το στικάκι, επειδή έχει μέγεθος μεγαλύτερο από 4 Gb, σου το έχουν δώσει με format ntfs και γι' αυτό δεν το βλέπει ο trojan. Αν του κάνεις format kαι το μετατρέψεις σε fat32 λογικά θα το αναγνωρίσει. Έχε όμως υπ' όψιν σου, ότι σε δίσκους με fat32, δεν μπορείς να βάλεις αρχεία που έχουν μέγεθος πάνω από 4 Gb. Έτσι για παράδειγμα, δεν μπορείς να βάλεις blue-ray αρχεία ή High Defininion (.mkv στα 720p ή στα 1080p) που σηνήθως είναι τεράστια σε μέγεθος.

  6. #275
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by Galans View Post
    Καλημέρα έχει κανείς δοκιμάσει μέχρι ποιας χωρητικότητας flashaki παίρνει ο Trojan και ο Argus 2 σε 1.
    Σε εμένα διαβάζουν μέχρι 4 GB. Δεν ξέρω αν φταίει η μάρκα του usb stick.
    dokimasa 32 gb ke epeze apsoga !!!

  7. #276
    Senior Member smeagolgr's Avatar
    Join Date
    26-10-2009
    Posts
    202
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Kalimera o Trojan paizei gamma gold silver fun titanium3a ?

  8. #277
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by smeagolgr View Post
    Kalimera o Trojan paizei gamma gold silver fun titanium3a ?
    Γάτα και τίτα παίζει με το κατάλληλο σόφτ.......για τισ άλλες δε ξέρω...αλλά λογικά θα τις παίζει

  9. #278
    Member
    Join Date
    26-09-2009
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Ξέρει κανεις πως βάζουμε manual κλ***α στον Argus mini 2 σε 1.???

  10. #279
    Senior Member
    Join Date
    12-01-2009
    Posts
    133
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    exei kanei kaneis sharing me argus to newcamd poy exei doyleyei?

  11. #280
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    151
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    ΓΙΑ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΜΟΝΡΕΛΑ(2120 2620) ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.
    By sakis_texnikos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 78
    Last Post: 19-11-2013, 21:41:58
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •