ginete na peraso keys ston trojan se sigekrimena kanalia gia na ta anikso kai na do? gia paradigma to galiko Chasse et Peche?
ginete na peraso keys ston trojan se sigekrimena kanalia gia na ta anikso kai na do? gia paradigma to galiko Chasse et Peche?
proxtes vgike ena firmware gia argus mini me CCcam
http://www.satsupreme.com/showthread...754#post593754
to idio paizei kai se argus 2/1 IP ?
an to ekanes to peirama pes mas kai emas o giwrgos leei na mhn vazoume ala ntalwn alla egw prosopika eida oti o trojan den exei kanena provlhma me to logismiko tou hupnos to douleuw etsi toulaxiston 8 mhnes . vaivaia phra ta riska mou otan to dokimasa an to riskareis kai esu me tou piccolo pes mas apotelesmata .an sou kolisei o dekths sthle ton me thn eggihsh na ston anoiksoun den einai kai toso duskolo oute pou tou ksevidwnoun to kapaki me thn rs ginete.
kai mia erwthsh o picolo kanei mirasma kartas me thn rs232 ? douleuei me fausto?
provlima me argus mini 2 in1 ip...kati epathe o dekths kai svisan oi ip rithmiseis kai sthn epilogh tou menu.mporei kapoios na voithisei den mporw na ton kanw anavathmish mesw net.tis exei kaneis na mou tis dwsei?tha me swsei..
paidia eilikrina psaxno ena mina kai den mporesa akoma na vro akri...exo ena edision argus classic kai den mporo na do ta cy...please help!!!!
Vgike gia ta argus mini IP kai anavathmisi apo ichliebe.tv me CCcam.
to exei doulepsei kaneis?to exw alla dem porw na to doulepsw.mporei kapoios na voithisei?
thn exw katevasei gia authn soy elega xthes satgeo kai xronia mas polla gia xthes.den iksera.dokimasethn kai pes mou.tha perimenw.