Φίλε μου αν χρησιμοποιείς diseqc της edision , είναι καλύτερα να ψάξεις τους 6 αριθμούς του Λόττο παρά να σου δουλέψουν , εγώ με argus vip2 έφερα 2 τεχνικούς και τελικά δεν κατάφεραν να δουλέψουν,ενώ σε argus vip1 δουλευαν τα 4 από τα 6 που δοκιμάσαμε σε argus vip2 δούλευε μόνο το 1. Τελικά καταλήξαμε σε diseqc johansson 4x1 και δουλεύουν όλα άψογα. Πιστεύω λοιπόν ότι το πρόβλημα δεν είναι στους δέκτες αλλά στα diseqc και το έχω διαβάσει και σε άλλα forum.






και μαλιστα compo με ethernet
τον εχω στα υποψη, ομως σημαντικος παραγοντας για μενα ειναι να μπορει να διαχειριστει
,
, να τον διαγραψω αν ειναι απο την λιστα .....


