Grapse akrivos ti montello exis kai pio FW(logismiko)
To Vradaki tha prospathiso na se voithiso na kanis tis aparetites rithisis.
προσπαθω να βαλω το τελευταιο λογισμικο (ARGUS-mini-HDTV-23.04.2010) στον argus mini 2/1 με usb.μου λεει οτι δεν ταιριαζει αυτο το firmware.o δεκτης εχει ξαναγινει update με το ILTV 1.1.07. Τι μπορει να φταιει?
Γειά σας, Υπάρχει κάποιος οδηγός για argus mini 2in1 ip και cccam;
geia xara to cccam poy exei o argus mini 2in1 ip me tin teleytaia anavatmisi
einai dokimasmeno doyleyei sosta?
σκεφτομαι σοβαρα να αγορασω τον argus mini ip.compo δεκτης hd και cccam σε τετοια τιμη φαινεται κελεπουρι.εχω καποιες ερωτησεις αν μπορει καποιος φιλος να βοηθησει 1) ο δεκτης μπορει να ειναι και server η μονο client σε cccam; 2) παιζει την millenium card στο slot;
Gia tous filous tou Edision Argus Mini 2in 1 ip neo fw![]()
file scientist1 thn exeris dokimasei thn anavathmish 1134_gr?thn evala proxthes ston mini ip kai den eixe ccam.mhpws einai palioterh ekdosh?
σωστη η απαντηση του φιλου,αλλα να ξερεις οτι τα τελευταια update εχουν διαφορετικο Bootloader απο τα προηγουμενα,οποτε θα χασεις οτι πακετο αγαπημενων εχεις.
εαν δεν εχεις φτιαγμενα μπουκετα,τοτε προχωρα αφοβα οπως σου ειπε ο stergios:πληρης&loader