Εχει κανένας άλλος πρόβλημα με το ichli... εμένα με πάει ...αλλού.
αν έχει κάποιος το τελευταίο fw για τον μινι ...πμ θαρώ είναι το ...με 25.06.10
Μόλις τον παρέλαβα και τον ψάχνω...βέβαια φοβερό μηχάνημα κατ' αρχήν.
είσαι πρώτος φιλαράκο .νά είσαι καλά
Gia tous filous pou asxolounte me edision
edo tha wriskete sinexos ta teleutea updates gia tous dektes edisíon!!!!!!
[email protected]
^Γιώργη είναι www και ανοίγει μια χαρά