Prosoxi????
Oi PVR leitourgies (eggrafi) ston trojan den einai dynates me kathe USB skliro disko,
o skliros diskos p.x den prepei na einai megalyteros apo 250GB kai na einai se format FAT32...
Prosoxi????
Oi PVR leitourgies (eggrafi) ston trojan den einai dynates me kathe USB skliro disko,
o skliros diskos p.x den prepei na einai megalyteros apo 250GB kai na einai se format FAT32...
paidia exo k ego ton edision argus mini ip alla osa firmware k na exo dokimasi den eexoun cccam!
mono cccamd!
p tha vro kapoio me cccam?
exo 8 server kai oloi freezing!
satgreko.gr firm gia mini ip cccam gia na ginete kai serever o dekths oxi mono client.
Den ksero an mporei kapoios na me voithisei. Exo ton edision vip2 kai den ksero an paizei to cccam i oxi. Dokimasa kai pira ena demo apo pay server alla den eida kai tipota. Oi rythmiseis eixan mpei sosta ekane login kai receive ta keys alla den edeixne tipota. To eikonidio tou server paremene kokkino. Eixa dokimasei paliotera kai me newcamd kai epaize kanonika . To dokimasa kai me to teleyatio firmware ichliebe kai pali tipota.
εχει καταφερει κανεις να συνδεθει σε server με edision argus;
τι ρυθμισεις θελει ωστε να βλεπει δικτυο?
opios katewase i katewasi software apo to ichliebe.tv ke exei provlima me ta kanalia tou,(den pezoun oute ta eleuthera)parte mia proigoumeni ekdosi,i katewaste tin gnisia soft apo tin selida tis edision ke peraste meta mono ta settings
to provlima tha lithi amesos
oi dektes pou tixon na exoun provlima eine o picollo ke oi mini argus
filika