Πιθανώς έρχεται linux... διότι το πιγκουινάκι πάει και έρχεται στο h@@p://[email protected]/
Πιθανώς έρχεται linux... διότι το πιγκουινάκι πάει και έρχεται στο h@@p://[email protected]/
[QUOTE=popotis;686140]Με ποιο Firmaware φιλε μου? Τις ρυθμισεις τις βαζω χειροκινητα απο το μενου του δεκτη, η υπαρχει καποιο tool οπως στο DM?[/QUO
kalitera xeirokinta .den iparxi tool. diamorfwnis to arxeio opws kai to vazeis me usb. se kapia apo ta fimware(den thimamai pio) exi kai tin endiksi config.
kainourgia firmware me hmeromhnia 27/10. kserei kapoios ti update exoun??
Καινούργιος εδώ και δύο εβδομάδες στο Argus mini 2in1 IP combo, θέλω την βοήθεια σας για το πως ακριβώς περναμε ρυθμίσεις για cccam ή newcamd. Σημερα το πρωί πέρασα την τελευταία έκδοση από το γερμανικό μη official site (27.10.2010 η ημερομηνία που αναφέρεται στην σελίδα) . Στο αρχείο cfg βάζουμε μόνο τις τιμές που βρίσκουμε?
Prosoxh pedia
min wazete in teleueta egdosi dia tous edision mini pou wgike stin ltv
den tha pezoun ta drakoulinia katholou kala;tha sas kani sinexeia kopsimata
mhn tin wazeteeeeeeeeeee
Να ρωτησω αν εχει κανεις προβλημα γενικος σε edision(εχω τον vip2) στην αλλαγη καναλιων? εχω θεμα, καθυστερη 4-5 κ 6 δευτερολεπτα .
παιζει να εχουμε το manual ελληνικο αν υπαρχει κ το εχει βρει καποιος????
'Ελα φίλε εδώ είναι