Thanx, φίλε, πολύ γρήγορη απάντηση. Νάσαι καλά!
Thanx, φίλε, πολύ γρήγορη απάντηση. Νάσαι καλά!
paidia kalispera.molis parelava ton edision vip 2 in 1 ip sas parakalw as mou pei kapoios palios pws na perasw to kainourgio software kai pio mou protinetai gia ccam h newcam??
Kaloriziko, xtes parelava ki ego to diko mou. Me usb fortnoneis ta firmware. Tora pio einai to kalitero.... den ksero , akoma paizo mazi tous...pantos to 1.2.82 kalo mou fenete.
tin anagnorise amesos tin diki mou me ola ta unofficiall firmwares pou evala
Η κάρτα μπαίνει με το τσιπάκι πρός τα πάνω....λέω μήπως δεν το έχεις δοκιμάσει έτσι..
δεν έχει αναφερθεί από άλλον αυτό ....γιαυτό δοκίμασε και άλλη κάρτα , εκτός και αν αυτή παίζει σίγουρα αλλού.
εδώ είμαστε πάντως ...
κοίτα στο μενού να δείς αν την βλέπει ο edision
agnwsth karta mou grafei molis mpei. exw perasei to teleytaio 1.2.82 opoia voitheia dekti..
Perimenoume neo firmware gia to provlima afto.