τελικά τι γίνετε με το ξεπάντρεμα,χρειάζετε τηλ στην νιβεα,ή μετά από καμποσες ώρες στον δέκτη όλα είναι οκ?
τελικά τι γίνετε με το ξεπάντρεμα,χρειάζετε τηλ στην νιβεα,ή μετά από καμποσες ώρες στον δέκτη όλα είναι οκ?
Gia auton pou to xriazete firmware gia ton edision 2120cx me elliniko menu
Kalhspera paidia.Gia peite mou gnwmes gia Edision Argus Mini 2in1 IP COMBO.Einai kalws exei fws vlepei ta dika mas ola?to exei ena filos mou.Tha mou ton dwsei autes tis meres na ton dw...
tha meineis sigoura euxaristimenos, einai apo ta pio plires mixanimata..
Υπάρχει ένα '' μικρό'' πρόβλημα με τα δικά μας HD, σε αυτόν τον δέκτη,ελπίζω σύντομα να βρεθεί λύση (είναι πρόβλημα f/w)
όντως είναι καλός δέκτης έχει για μένα, και όχι μόνο, την καλύτερη σχέση του τι προσφέρει και πόσο κοστίζει.
eine poli kalos dextis dokimasmenos apo mena edo kai poli kairo eksartate omos gia ti xrisi ton thelis an thelis gia tin karta tote prepi na balis kai to analogo soft giati me to teleuteo den pezi katholou kala i karta kani sinexia diakopes.an thelis perisoteres plirofories stile pv.
kalhspera paidia !!
molis apektisa kai ego enan Edision Argus Mini 2in1 IP COMBO apo gnosto katasthma sto kentro se kalh timh !!!
kserei kapios na me Boh8hsei pos mporo na kano metatroph apo arxeia .flv se DVR pou vlepei o dekteis ?? 8elo na peraso kati paidika video clip ston Eksoteriko HDD pou tou exo .
episeis exo paratireisei mia mhkrh ka8hsterish sthn allagh ton kanalion toso ton epigion psifiakon oso kai ton kanalion ths akatanomasths ..........
sas efxarhsto ! kai kalos sas vrhka !!