καλησπερα,παιδια.
εχω μια ερωτηση να κανω.
σε ενα argus vip2 (λειτουργει με cc cam) μπορουμε να χρησιμοποιησουμε ενα wireless card splitter για να βλεπει και ενας 2ος argus vip2, με μια συνδρομη για cc cam?
ευχαριστω πολυ.
tha mporousate na m peite ti gnwmi sas gia ton Argus Vip HD??? gia na ginoun oi thires conax, UCAS xreiazetai firmware update o dektis i diavazei irdeto/viaccess kateytheian???? eyxaristw
kalhmera !
re paidia aftos o gonikos elenxos giati den pianei ????? to exo apenergopoihsei mesa apo to menu kai molis paei 01:00 xano to fos mou .................. mayrila
prepei na kano off / on gia na ksanado fos ...............
eno ego sto menu ta exo off ola !!!!!
kamia eidea ????
dokimases na peraseis mia allh ekdosh logismikou na deis ean sou kanei to idio?Isws einai kapoio bug ths sygekrimenhs ekdoshs pou foras twra.
Kai edw www.ichliebe.tv ean pas na katevaseis einai h v.1.2.86 kai exei san hmerominia 2.12.10 .Den to exw dokimasei alla den xaneis kati na to dokimaseis
kaneis unzip to arxeio pou katevases sto pc.meta antigrafeis to arxeio poy tha prokupsei apo to unzip mesa sto sikaki xwris na to valeis se kanena fakelo,aplws to petas mesa sto usb stick.
Meta pas ston dekth,patas to menu kai enw exeis hdh koumpwsei to usb stick ston dekti,dialegeis apo to menu ekei pou leei gia anavathmiseis,to anavathmish apo USB.Ekei epelexe ayto to arxeio pou katevases,me thn epilogh apo katw "logismiko mono".Ean den soy to kanei dekto,tote epelexe "logismiko kai loader",isws sou vgalei ena mhnhma oti den teriazei ktl,alla tha se rwthsei na synexisw?ekei epilegeis nai kai teleiwses