Μιά ερώτηση. Υπάρχει πρόγραμμα που να φορτώνει αρχείο softcam στον mini 2in1 ip;
Βαρέθηκα να περνάω κλειδιά με το χέρι κάθε λίγο και λιγάκι.
Μιά ερώτηση. Υπάρχει πρόγραμμα που να φορτώνει αρχείο softcam στον mini 2in1 ip;
Βαρέθηκα να περνάω κλειδιά με το χέρι κάθε λίγο και λιγάκι.
kalhspera paidia !!
exo dokimasei sxedon oles ths ekdoseis apo to ichliebe.tv arxizontas apo thn 1.1.07 eos kai thn 1.2.86
exo afhsei omos thn 1.1.79 giati se afthn to EPG fenete na lhtourgei sxetika kala!!
sths ekdoseis apo 1.2.81 eos kai 1.2.86 ta kanalia ths NOVA mou kolane OXI ola alla merika pernoun klhdia 1,2 fores kai meta pagoma ........na ypen8hmhso oti exo original karta V5 thn opia splitaro meso kalodiou ......
afto pou exei spasei ta neyra sthn kyrioleksia omos einai to goniko klhdoma !!! eleos dhladi ..... molis paei 01:00 peftei mayrila kai prepei na kano off/on gia na ksanado fos ........... kai den einai mono afto kai xronodiakopti pou vazo sths 01:00 exei tyxei na ksekinisei na graspei 10-20 deyterolepta kai meta mayrila ..........kalo eee ??
kamia eidea vre paidia ??? mhpos apenergopoihte apo kapou alou ????????
sas eyxarhsto gia ton xrono sas !!
[QUOTE=katrisk;710785]kalhspera paidia !!
exo dokimasei sxedon oles ths ekdoseis apo to ichliebe.tv arxizontas apo thn 1.1.07 eos kai thn 1.2.86
exo afhsei omos thn 1.1.79 giati se afthn to EPG fenete na lhtourgei sxetika kala!!
sths ekdoseis apo 1.2.81 eos kai 1.2.86 ta kanalia ths NOVA mou kolane OXI ola alla merika pernoun klhdia 1,2 fores kai meta pagoma ........na ypen8hmhso oti exo original karta V5 thn opia splitaro meso kalodiou ......
afto pou exei spasei ta neyra sthn kyrioleksia omos einai to goniko klhdoma !!! eleos dhladi ..... molis paei 01:00 peftei mayrila kai prepei na kano off/on gia na ksanado fos ........... kai den einai mono afto kai xronodiakopti pou vazo sths 01:00 exei tyxei na ksekinisei na graspei 10-20 deyterolepta kai meta mayrila ..........kalo eee ??
kamia eidea vre paidia ??? mhpos apenergopoihte apo kapou alou ????????
sas eyxarhsto gia ton xrono sas !![/QUOTE
kalhmera.sto eixa grapsei kai se poio panw post h momh ekdosh pou den kollaei to epg kai den exei kollimata me tis 12 einai h 1.1.49 apo satgreko.oles oi alles exoun provlima.oti anavathmish uparxei thn exw dokimasei.mono me authn edouleuei swsta pros to paron.makari na lhsoun ta provlimata me kainourgia.
vgike kainourgia ekdosi sto satgreco 1.3.16, den tin dokimasa akoma. to provlima me ta HD tis govas den lithike oute me afto.
[/QUOTE
kalhmera.sto eixa grapsei kai se poio panw post h momh ekdosh pou den kollaei to epg kai den exei kollimata me tis 12 einai h 1.1.49 apo satgreko.oles oi alles exoun provlima.oti anavathmish uparxei thn exw dokimasei.mono me authn edouleuei swsta pros to paron.makari na lhsoun ta provlimata me kainourgia.[/QUOTE]
file mou den to eixa proseksei sory !!! mou fenete oti afthn thn ekdosh mou eixan valei apo ekei pou phra ton mini mou alla thn avgala giati kolage to EPG den eimai sygouros omos !
8a thn ksanadokimaso pali kai 8a sas po .
tnx !!!
Ego aftin tin stigmi exo tin 1.1.70 ( apo satgreco) , kai den exo kanena provlima me to goniko kleidoma. fysika exo provlima me to epg, kai to oti ores-ores mou vgazei "den vrethike sima" kai prepei na to kano restart gia na doulepsei.
me thn 1.1.56 de exo problhma me to goniko kleidoma