Το έχω κάνει ρε Γιάννη και αυτό και reboot από το power έκανα και με σειριακή πέρασα ένα γνήσιο και μετά 'καπάκι' το s/w (από το σατγκρεκο) που είπε και ο Γιώργης ..αλλά τίποτα. το μόνο που μένει ,παρ' ολο που δεν πάω τους παπάδες,!! ένα ευχέλαιο .ή ράφι.χαχαχα άσε να δοκιμάσω και με αυτό.








