new orf ok for mini1337.rar
new orf ok for mini1337.rar
καλημερα και απο εμενα! εχω και εγω εναν μινι εδω και ενα χρονο,αλλα παρουσια του DM800 δεν πολυασχοληθηκα μαζιτου. αυτες τις μερες εβαλα νεο λογισμικο και εψαξα να βαλω μια γραμμη C: να δοκιμασω πως? και αν δουλευει.χειροκινητα δεν βρεικα που ..με το αρχειο conf μολις το πειραξω δεν το βρεισκει στο usb.τι ειναι αυτο που δεν βλεπω,η δεν καταλαβαινω?ευχαριστω!
Kunibert.ILTV.MINI.zip
ena neo firmwear apo tin gnosti selida
Lemontree@Edision_Mini_1.3.40.zipAmstar@Edision_Mini_1.3.40.zip
alla 2 firm. gia mini
δοκιμαστε το 1.1.70 sd gr και δεν θα χασετε!
Καλημερα παιδια...Ξερεις κανεις πως εισαγουμε στον edision argus mini 2in1 ip τα κλειδια ccw dcw? Εισαγονται στα biss?
paidia kalispera...skeftome na kanw agora edision...kai eimai anamesa se dyo dektes? ton argus mini2 in1 HD kai to neo argus pingulux...
eseis ti protinetai?
New!!!!:-d
Καλημερα παιδια!
γνωριζει καποιος οταν λειτουργεις με cc cam protokol οτι εκτος απο τον server θα ενεργποιηθει και το EMM?
ευχαριστω