http://[email protected]/
den exo dokimasi kanena akoma
mesa lene kenourgia versión on Board!!!
http://[email protected]/
den exo dokimasi kanena akoma
mesa lene kenourgia versión on Board!!!
testare kaneis gia nds to cc cam?
eyxaristo
thn evala alla to cccam polla kolimata.ksana pisw sthn 37.an kai exw paratirisei oti oso perisotero kairo exeis mia anavathmisi ston dekth toso pio poly kala doyleyei.fteiaxnonte ta bug mona toys?ti na pw.egw pantws to exw parathrisei apo thn 1.132 kai meta monhths kratage rithmiseis.mono toy efteiakse to epg.o satgeo an thymaste eixe pei se kapoio post oti apo mono toy krathse tis rithmiseis sto cccam xwris na kanei kati aytos.kati paezei ekei me toys mini.
Θέλω να αναβαθμίζω ή όταν κολλάει ο δέκτης μου (edision argus mini 2 in 1) να χρησιμοποιώ ένα καλώδιο usb to serial που έχω πάρει για το laptop.Δυστυχώς όμως δεν καταφέρνω να συνδεθώ.Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
metaferthike edw, ena posto ekanes file mou apo to 2009 kai anoikses neo thread, gi ayto leme kai ksanaleme diavazetai kai diavazetai prin na grapsete kati
douleuei to fausto ston mini???
Paidia, ti eidous anavathmisi kano se mini 2/1 ip,gia na valo tin 1.3.37 ?? pliris&loader?
[QUOTE=seekend;753884]Paidia, ti eidous anavathmisi kano se mini 2/1 ip,gia na valo tin 1.3.37 ?? pliris&loader?[/QUOTEprin poia eixes file moy analogws ti eixes.