eixe gia mini kai thn eixa dokimasei.thn exw an theleis tha thn perasw kai egw ksana gia ta nds.eixane vgalei kai gia mini.
eixe gia mini kai thn eixa dokimasei.thn exw an theleis tha thn perasw kai egw ksana gia ta nds.eixane vgalei kai gia mini.
γεια σας,παιδια!για ενα 24 ωρο που το δουλευω λειτουργει αψογα και χωρις παγωματα μεσω cc cam!
μεσω google γραψτε edision argus mini 1286 nds cc cam και θα σας βγαλει διαφορα λινκ.
προτεινομενα link wordigital (italy/καθημερινη αναβαθμιση) και sat universe,επισης!
να προσθεσω δεν λειτουργει το rec και γινεται αναβαθμιση μεσω usb!
Καλησπέρα παιδιά εχω και εγω ενα πρόβλημα με τον argus ip 2 in 1. Αν ταχτα χρονικά διαστήματα μου παγώνει η εικόνα και πρεπει να κάνω reset τον σερβερ για να φτιάξει. ενω με τον dreambox ειναι ολα καλα. Υποψιάζομαι οτι κάτι παίζει λάθος με το λογισμικό και το ccam. Κάποιος που έχει γνώση σας παρακαλώ μπορεί να μου πεί πιο λογισμικό να βάλω για να σταματήσει η ταλαιπωρία μου?
Σας ευχαριστω.
1.3.37 και εισαι οκ
Εδώ και λίγες μέρες δεν πιάνω τα orf στον VIP2,πρέπει να αλλάξω κάτι;
Καλησπέρα στο forum.....σήμερα παρέλαβα τον δεκτη (edision argus vip2) και το πρόβλημα που έχω με το cccam είναι ότι εκεί που πρέπει να δώσω την ip του server, έχω γράμματα αντι για ψηφία......υπάρχει τρόπος να γράψουμε γράμματα αντί για ψηφία στην θέση της ip του server????
παιδια μια ερωτηση μπωρει να μην γηνεται κιολας αυτο που θα ρωτησω
εχω τον argus μινι 2 in1 χωρις την θηρα για το eternet υπαρχει περιπτωση να κολησω στην πλακετα επανω και να παρω eternet?????
Καλημέρα.....το χθεσινό πρόβλημα με τα στοιχεία της ip του server το έλυσα, κάνοντας ping και μου ενφάνισε την ip.Δυστυχώς όμως δεν έχω καταφέρει να συνδεδώ με cccam......
connecting to server......
sync_sent
connection established
user got card info from server
last_ack
connection closed.
Αυτά μου εμφανίζει όταν προσπαθώ να συνδεθώ με τον sever......αν υπάρχι κάποια βοήθεια δεκτή.
Να συμπληρώσω πως οι c-lines που έχω τρέχουν κανονικά με τον άλλο δέκτη που έχω (spiderbox).