kalhmera se olous ! mou alaksan thn karta exw ton patatasat den pantreutike. an valw thn karta ston edision mini tha paizei kanonika kai ta hd kanalia ?
Όχι (μόνο για τα sd είναι η κάρτα σου).
paidia kalispera...pws mporw se edision pingulux na perasw settings gia p** s****r????
kalimera se olous.
mporo na peraso kleidia ston trojan auths ths morfis? (mcaskey.bin) meso usb, i eine gia allous dektes?
thnx.
OK, apantaw monos mou...
Telika gia ton PICCOLLO PLUS HDip pou me endiefere paizoun auta pou einai gia Piccollo sketo.
Vrika ena trouman me cccam kai paizei apsoga.
h@@p://γγγ.kunibert.tv/
Cheers!
(parakalw tous mod's na to metaferoun sto swsto thread peri Edision, to opoio den eixa proseksei oti uparxei, logw vlakeias... <)
γεια σας παιδες.Εχω εναν vip2 hd κ θελω να μου πειτε σε ποια επιλογη απο το μενου για την αναβαθμιση παω ωστε να την κανω, χωρις να χασω την λιστα με τα αγαπημενα αλλα κ τον σερβ!&@ρο?ειμαι λιγο ασχετος σορρυυυυυυυ.
Y.Γ:Εχει περασει καποιος την 1.2.76 και να εχει καποιο θεμα γενικος?
Στο site(http://www.edision-argus-vip.de/prod...argusvip2.html) με το software εχει κ ενα ακομα zip με τα settings τι καριβως ειναι???
θα ηθελα να μαθω ο αντεννα europe στον hellas sat παιζει το ιδιο προγραμμα με αυτο που εκπεμπει επιγεια , αναλογικα και ψηφιακα στην ελλαδα ? η εχει καποιες διαφορες ?
με την τελευταια εκδοση 1345 για τον picollo λογικα πρεπει να ανοιγει , ξερει καποιος φιλος να μου απαντησει ?
ευχαριστω
stis live ekpompes einai to idio programma.twra gia tin 1345 logika tha anoigei. den exeis na xaseis tipota an kaneis mia dokimi..