Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 85 of 101 FirstFirst ... 3560758083848586879095 ... LastLast
Results 841 to 850 of 1002

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

  1. #841
    Member
    Join Date
    18-02-2010
    Posts
    30
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: EDISION VIP2 HD

    Quote Originally Posted by arxontas7 View Post
    γεια σας παιδες.Εχω εναν vip2 hd κ θελω να μου πειτε σε ποια επιλογη απο το μενου για την αναβαθμιση παω ωστε να την κανω, χωρις να χασω την λιστα με τα αγαπημενα αλλα κ τον σερβ!&@ρο?ειμαι λιγο ασχετος σορρυυυυυυυ.

    Y.Γ:Εχει περασει καποιος την 1.2.76 και να εχει καποιο θεμα γενικος?
    Στο site(http://www.edision-argus-vip.de/prod...argusvip2.html) με το software εχει κ ενα ακομα zip με τα settings τι καριβως ειναι???
    μηπως παιζει να με βοηθησει κανεις?

  2. Advertise Here
  3. #842
    New Member
    Join Date
    15-03-2010
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: EDISION VIP2 HD

    Εγω κατεβασα απο εδω
    h@@p://[email protected]/

    Δεν χρειαζεται να επιλεξεις τι θα κανεις αναβαθμιση αν κατεβασεις το αρχειο απο την σελιδα και το κανεις επιλεξεις για να κανεις update στον δεκτη τοτε θα σου αλλαξει μονο το firmware και θα σου κρατησει ολες τις αλλες ρυθμισεις.

  4. #843
    Member gurukos's Avatar
    Join Date
    03-05-2009
    Location
    Elladara
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: EDISION VIP2 HD

    Φίλοι καλησπέρα.
    Πριν λίγο καιρό αγόρασα εναν Argus Picollo Plus HDip και του περασα ενα firm. (truman-something) για να τον βαλω να παίζει σαν πελατης. Ο σερβιτόρος μου ειναι ενα pc και σερβίρει εναν μαιμουδακο dm500 και αυτον τον picollo. Αυτό που παρατήρησα στο info του σερβιτορου ειναι οτι ΕΜΜ παιρνει μονο ο μαιμουδης και προς εκπληξη μου, οτι αν αυτός "καλλησει" (πραγμα ψιλο-συχνό) τότε παγώνει και ο picollo... Εχει κανεις αποψη περι αυτου? Ειμαι λίγο ασχετος με edision και δεν ξέρω τι πρεέπι να κανω...
    Satgeo? εσυ που εισαι πιο πολυ με τα edisionia εχεις καμια καληη ιδέα?

    Ευχαριστω εκ των προταιρων για καθε απαντηση.

    Φιλικους χαιρετισμους

  5. #844
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: EDISION VIP2 HD

    Quote Originally Posted by gurukos View Post
    Φίλοι καλησπέρα.
    Πριν λίγο καιρό αγόρασα εναν Argus Picollo Plus HDip και του περασα ενα firm. (truman-something) για να τον βαλω να παίζει σαν πελατης. Ο σερβιτόρος μου ειναι ενα pc και σερβίρει εναν μαιμουδακο dm500 και αυτον τον picollo. Αυτό που παρατήρησα στο info του σερβιτορου ειναι οτι ΕΜΜ παιρνει μονο ο μαιμουδης και προς εκπληξη μου, οτι αν αυτός "καλλησει" (πραγμα ψιλο-συχνό) τότε παγώνει και ο picollo... Εχει κανεις αποψη περι αυτου? Ειμαι λίγο ασχετος με edision και δεν ξέρω τι πρεέπι να κανω...
    Satgeo? εσυ που εισαι πιο πολυ με τα edisionia εχεις καμια καληη ιδέα?

    Ευχαριστω εκ των προταιρων για καθε απαντηση.

    Φιλικους χαιρετισμους
    den mporis na kanis tipota
    ta edision den pernoun emms den kanoun update file mou
    parte gnisia linuxata na exete to kefali sas isixo!
    kai kati akoma eimouna me ta edision den eime pleon mou perase i kapsoura mauta

  6. #845
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: EDISION VIP2 HD

    Enas editoras me rs232 gia osa trojan ka Hypnos edision exoun kolima !
    Attached Files Attached Files

  7. #846
    Member gurukos's Avatar
    Join Date
    03-05-2009
    Location
    Elladara
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: EDISION VIP2 HD

    ωημεεε... Σοβαρα...?
    Απ τη μια οι μαιμουδες που θελουν χαστουκια καθε τρεις και λιγο γιατι χανουν το δικτυο,
    απ την αλλη μια "υποτιθεμενη" φθηνη λύση ο piccolo ο οποιος δεν γουσταρει emm's...
    Α ρε γαμωτο... Αν το ηξερα δεν θα επερνα αυτον. (δεν ήξερες, δεν ρωταγες...?)
    Τεσπα, σε ευχαριστω Γιώργη. Υπαρχει εστω καμια φθηνη linuxατη λυση (obey) / προταση?
    Θελω να πω, παιζει τπτ φθηνο και σοβαρο στο 100αρικο (βια 150αρι)? η πάμε πιο ψηλα?
    (You know, τα φραγκα τα χειριζεται η κυρα Ξενια, κι αν της πω οτι θελω κι αλλα θα φαω ξυλο... < )

  8. #847
    New Member
    Join Date
    01-02-2010
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Ποια από όλες τις αναβαθμίσεις προτείνετε (πάντα στην HD έκδοση):
    την truman 1.3.45,
    την ILTV 1.3.45 ή
    αυτή στο Satgreco με τίτλο 1.3.45 mini.rar;

  9. #848
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2010
    Posts
    221
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by vantage7100ts View Post
    Ποια από όλες τις αναβαθμίσεις προτείνετε (πάντα στην HD έκδοση):
    την truman 1.3.45,
    την ILTV 1.3.45 ή
    αυτή στο Satgreco με τίτλο 1.3.45 mini.rar;
    egw apo tin ILTV 1.3.45 eimai euxaristimenos. dokimasetes oles kai krata tin kaliteri.

  10. #849
    Junior Member
    Join Date
    16-04-2011
    Posts
    13
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Καλημερα σε ολους, εγω κοιταζω να περναω παντα την τελευταια-μηπως δεν ειναι σωστο? Καποιος ας με διαφωτισει!!!

  11. #850
    Member
    Join Date
    26-09-2009
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Μπορει να μου πει κανεις με ποιο τροπο αλλαζω κλαδια manual στον mini ???

Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.
    By sakis_texnikos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 78
    Last Post: 19-11-2013, 21:41:58
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •