Εγω κατεβασα απο εδω
h@@p://[email protected]/
Δεν χρειαζεται να επιλεξεις τι θα κανεις αναβαθμιση αν κατεβασεις το αρχειο απο την σελιδα και το κανεις επιλεξεις για να κανεις update στον δεκτη τοτε θα σου αλλαξει μονο το firmware και θα σου κρατησει ολες τις αλλες ρυθμισεις.
Φίλοι καλησπέρα.
Πριν λίγο καιρό αγόρασα εναν Argus Picollo Plus HDip και του περασα ενα firm. (truman-something) για να τον βαλω να παίζει σαν πελατης. Ο σερβιτόρος μου ειναι ενα pc και σερβίρει εναν μαιμουδακο dm500 και αυτον τον picollo. Αυτό που παρατήρησα στο info του σερβιτορου ειναι οτι ΕΜΜ παιρνει μονο ο μαιμουδης και προς εκπληξη μου, οτι αν αυτός "καλλησει" (πραγμα ψιλο-συχνό) τότε παγώνει και ο picollo... Εχει κανεις αποψη περι αυτου? Ειμαι λίγο ασχετος με edision και δεν ξέρω τι πρεέπι να κανω...
Satgeo? εσυ που εισαι πιο πολυ με τα edisionia εχεις καμια καληη ιδέα?
Ευχαριστω εκ των προταιρων για καθε απαντηση.
Φιλικους χαιρετισμους
Enas editoras me rs232 gia osa trojan ka Hypnos edision exoun kolima !
ωημεεε... Σοβαρα...?
Απ τη μια οι μαιμουδες που θελουν χαστουκια καθε τρεις και λιγο γιατι χανουν το δικτυο,
απ την αλλη μια "υποτιθεμενη" φθηνη λύση ο piccolo ο οποιος δεν γουσταρει emm's...
Α ρε γαμωτο... Αν το ηξερα δεν θα επερνα αυτον. (δεν ήξερες, δεν ρωταγες...?)
Τεσπα, σε ευχαριστω Γιώργη. Υπαρχει εστω καμια φθηνη linuxατη λυση (obey) / προταση?
Θελω να πω, παιζει τπτ φθηνο και σοβαρο στο 100αρικο (βια 150αρι)? η πάμε πιο ψηλα?
(You know, τα φραγκα τα χειριζεται η κυρα Ξενια, κι αν της πω οτι θελω κι αλλα θα φαω ξυλο... <![]()
)
Ποια από όλες τις αναβαθμίσεις προτείνετε (πάντα στην HD έκδοση):
την truman 1.3.45,
την ILTV 1.3.45 ή
αυτή στο Satgreco με τίτλο 1.3.45 mini.rar;
Καλημερα σε ολους, εγω κοιταζω να περναω παντα την τελευταια-μηπως δεν ειναι σωστο? Καποιος ας με διαφωτισει!!!
Μπορει να μου πει κανεις με ποιο τροπο αλλαζω κλαδια manual στον mini ???