εχει βγει η 1.3.81 για τον mini 2/1. παιζει matroska αρχεια με ac ηχο (οχι dts) και οι υποτιτλοι απο εξωτερικο αρχειο srt εμφανιζονται κανονικα
εχει βγει η 1.3.81 για τον mini 2/1. παιζει matroska αρχεια με ac ηχο (οχι dts) και οι υποτιτλοι απο εξωτερικο αρχειο srt εμφανιζονται κανονικα
Giasas paidia,parakalo voithiste exo ton Edision vip 2 apo ton antiprpsopo thelo na tou peraso CCcam 2.2.1 kai ena config pos ta pernao, ston Dreambox yparxei to programma dss ston edision me pion tropo?
Καλημερα, μηπως μπορει καποιος να με διαφωτισει τι παιζει με το Softc*m και το mcask*y αν εχει σχεση με τον edision mini που εχω!
Satgeo oute gonfig mporoume na perasoumeß
Satgeo eyxaristo