ke oles oi anavathmisis ton dekton Edision pedia mporite na tis katewasete
apo tin selida
[email protected]![]()
χαζη ισως ερωτηση αλλα ξερετε αν στον Trojan παιζει η καρτα για sky europe.?μηπως γνωριζει και καποιος ποσο κοστιζει (για γνησια μιλαμε παντα)
Τωρα μπερδευτικα:-s
sorry λαθος μου.Για το αγγλικο το πακετο λεω που απο οτι διαβαζω ειναι και πολυ καλο.
kalimera paidia na rwtisw kati o trojan me ton hypnos exei kapoia diafora sto enswmatwmeno module?O trojan diavazei tita kai eggleziko to idio kai o hypnos h oxi?Eyxaristo!!![]()