Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 93 of 101 FirstFirst ... 43688388919293949598 ... LastLast
Results 921 to 930 of 1002

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

  1. #921
    Member
    Join Date
    18-02-2010
    Posts
    30
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by andymal View Post
    Λογικά στο μενού του δέκτη πρέπει να έχει το συντονισμό του δέκτη σε κάποιο κανάλι 21-69.
    διαλέγης μια συχνότητα και κάνεις αναζήτηση στην τηλεόραση ανάλογα με το κανάλι που όρισες πιο πάνω.
    απλά στο κανάλι αυτο δεν πρέπει να υπάρχη σήμα επiγειο πρέπει να είναι free.


    Υ.Γ. όλα αυτά στα γράφω με επιφύλαξη γιατί δεν ξέρω τον δέκτη σου.
    Για δορυφορικο σημα ενδιαφερομαι.επιλογη στο μενου για συντονισμο rf out δεν εχει.

  2. Advertise Here
  3. #922
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2010
    Posts
    221
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    palikaria psinomai na parw ton edision argus pingulux,kai tha ithela tin gnomi apo paidia pou gnwrizoun to sugkekrimeno dekti.

  4. #923
    New Member
    Join Date
    22-09-2011
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    paidia kalispera exw dio argus vip hd kai kanw cardsharing exw ena provlima omws molis paiksoun 10 lepta pagwma. kai molis kleisw ton cilent paizei o server. exw kanei kapia vlakeia stis rithmiseis. exw dokimasei apeires ekdoseis helpppp!

  5. #924
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    surf lock to lene sid=1

  6. #925
    New Member
    Join Date
    22-09-2011
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    ???????????????

  7. #926
    New Member
    Join Date
    22-09-2011
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by <arturo> View Post
    surf lock to lene sid=1
    ti simainei ayto file? mporwna to kseperasw..diortonetai?

  8. #927
    VIP Member northener's Avatar
    Join Date
    05-04-2010
    Location
    Somewhere In Time
    Posts
    934
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Ayto den exartate apo sena file mou.Den mporeis na kaneis tipota....Einai kleidwma ths nov@.

  9. #928
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Παιδιά τα φώτα σας παρακαλώ!Ο Argus Piccollo Sat HD διαθέτει emulation μετά απο αναβάθμιση,χειρίζεται κλειδιά biss,πχ στον Turksat,που έχει πολύ μπάλα τα Σ/Κ?
    Τον έχει κανείς να με διαφωτίσει και που βρίσκουμε αναβαθμίσεις???
    Ευχαριστώ.
    Υ.Γ. Μόλις διαπίστωσα ότι ο φθηνός σκέτος Piccollo δεν διατίθεται πλέον,μόνο ο Piccollo Plus HD IP,που κοστίζει 26 € επι πλέον,παρ'όλα αυτά τον παρήγγειλα και ας ελπίσουμε οτι θα γίνει η δουλειά του φίλου μου που τον ζήτησε...

  10. #929
    Member
    Join Date
    03-12-2010
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    γεια σας εχω τον Argus Piccollo Sat HD με κατοπτρο αλουμινιου 1 μετρο sinuta και μοτερ Moteck SG2100 .
    η κεραια ειναι κεντραρισμενη πανω στο τοξο , οτικο πεδιο υπαρχει και πιανει απο ολο το τοξο που ειναι ορατο απο την πολη της καβαλας.
    χρησιμοποιω την εκδοση 1345 στον picollo και το προβλημα ειναι το π.χ. δεν κατεβαζει το καναλι eurotic απο τον astra 19.2 , το X-VISIT και καποια αλλα ακομη και αν κανω αναζητηση μονο στις συχνοτητες του.
    μετα την αναβαθμιση παντα σβηνω την λιστα των καναλιων και κανω τυφλη ανιχνευση για καλυτερα αποτελεσματα.
    επισης απο τον astra 28.5 (στην ουσια 28,2 και 28,5 ειναι ενας δορυφορος) δεν πιανω πολλα καναλια που δειχνουν τα περιοδικα οτι λαμβανονται με 1 μετρο .
    το true movies , travel και πολλα αλλα πριν μια εβδομαδα τα επιανα.
    καπου διαβασα οτι αλλαξανε συχνοτητα και εγινε ποιο δυσκολη η ληψη τους απο την ελλαδα.
    μηπως να αλλαξω lnb απο 0,2 db που εχω σε 0,1 db για καλυτερα αποτελεσματα ?
    αν εχει καποιος κινητο κατοπτρο και ειναι ψαγμενος ας με βοηθησει.
    ευχαριστω.

  11. #930
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Δυστυχώς το πιάτο σου είναι μικρό γι αυτό το δορυφόρο,και μη λες "στην ουσια 28,2 και 28,5 ειναι ενας δορυφορος",διότι σε σταθερό πιάτο όταν μετακινούσα το πιάτο 2-3 χιλιοστά εξασθενούσαν πολύ οι συχνότητες του 28.2 και αντίστοιχα δυνάμωναν πολύ αυτές του 28.5
    Δε νομίζω οτι αξίζει ν'αγοράσεις άλλο lnb,αποτελεσματικώτερο θα ήταν το 1.20 πιάτο.
    Έχω μερικές ερωτησούλες στο ποστ ακριβώς πιο πάνω απ'το δικό σου,μήπως μπορείς να μου τις απαντήσεις και να με διαφωτίσεις?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.
    By sakis_texnikos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 78
    Last Post: 19-11-2013, 21:41:58
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •