palikaria psinomai na parw ton edision argus pingulux,kai tha ithela tin gnomi apo paidia pou gnwrizoun to sugkekrimeno dekti.
paidia kalispera exw dio argus vip hd kai kanw cardsharing exw ena provlima omws molis paiksoun 10 lepta pagwma. kai molis kleisw ton cilent paizei o server. exw kanei kapia vlakeia stis rithmiseis. exw dokimasei apeires ekdoseis helpppp!
surf lock to lene sid=1
???????????????
Ayto den exartate apo sena file mou.Den mporeis na kaneis tipota....Einai kleidwma ths nov@.
Παιδιά τα φώτα σας παρακαλώ!Ο Argus Piccollo Sat HD διαθέτει emulation μετά απο αναβάθμιση,χειρίζεται κλειδιά biss,πχ στον Turksat,που έχει πολύ μπάλα τα Σ/Κ?
Τον έχει κανείς να με διαφωτίσει και που βρίσκουμε αναβαθμίσεις???
Ευχαριστώ.
Υ.Γ. Μόλις διαπίστωσα ότι ο φθηνός σκέτος Piccollo δεν διατίθεται πλέον,μόνο ο Piccollo Plus HD IP,που κοστίζει 26 € επι πλέον,παρ'όλα αυτά τον παρήγγειλα και ας ελπίσουμε οτι θα γίνει η δουλειά του φίλου μου που τον ζήτησε...
γεια σας εχω τον Argus Piccollo Sat HD με κατοπτρο αλουμινιου 1 μετρο sinuta και μοτερ Moteck SG2100 .
η κεραια ειναι κεντραρισμενη πανω στο τοξο , οτικο πεδιο υπαρχει και πιανει απο ολο το τοξο που ειναι ορατο απο την πολη της καβαλας.
χρησιμοποιω την εκδοση 1345 στον picollo και το προβλημα ειναι το π.χ. δεν κατεβαζει το καναλι eurotic απο τον astra 19.2 , το X-VISIT και καποια αλλα ακομη και αν κανω αναζητηση μονο στις συχνοτητες του.
μετα την αναβαθμιση παντα σβηνω την λιστα των καναλιων και κανω τυφλη ανιχνευση για καλυτερα αποτελεσματα.
επισης απο τον astra 28.5 (στην ουσια 28,2 και 28,5 ειναι ενας δορυφορος) δεν πιανω πολλα καναλια που δειχνουν τα περιοδικα οτι λαμβανονται με 1 μετρο .
το true movies , travel και πολλα αλλα πριν μια εβδομαδα τα επιανα.
καπου διαβασα οτι αλλαξανε συχνοτητα και εγινε ποιο δυσκολη η ληψη τους απο την ελλαδα.
μηπως να αλλαξω lnb απο 0,2 db που εχω σε 0,1 db για καλυτερα αποτελεσματα ?
αν εχει καποιος κινητο κατοπτρο και ειναι ψαγμενος ας με βοηθησει.
ευχαριστω.
Δυστυχώς το πιάτο σου είναι μικρό γι αυτό το δορυφόρο,και μη λες "στην ουσια 28,2 και 28,5 ειναι ενας δορυφορος",διότι σε σταθερό πιάτο όταν μετακινούσα το πιάτο 2-3 χιλιοστά εξασθενούσαν πολύ οι συχνότητες του 28.2 και αντίστοιχα δυνάμωναν πολύ αυτές του 28.5
Δε νομίζω οτι αξίζει ν'αγοράσεις άλλο lnb,αποτελεσματικώτερο θα ήταν το 1.20 πιάτο.
Έχω μερικές ερωτησούλες στο ποστ ακριβώς πιο πάνω απ'το δικό σου,μήπως μπορείς να μου τις απαντήσεις και να με διαφωτίσεις?