Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 96 of 101 FirstFirst ... 467186919495969798 ... LastLast
Results 951 to 960 of 1002

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

  1. #951
    New Member
    Join Date
    16-11-2006
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Kαλησπέρα , αγόρασα τον edision mini 2 in 1 ip και έχω πρόβλημα στην λήψη ορισμένων HD συχνοτήτων όπως η 12130 της νοβα. Ορισμένες άλλες συχνότητες τις λαμβάνω .Πέρασα διάφορα λογισμικά αλλά το πρόβλημα παραμένει .Υπάρχει κάποια λύση , κάνω κάτι λάθος ?
    Ευχαριστώ

  2. Advertise Here
  3. #952
    Member denisvl's Avatar
    Join Date
    14-06-2011
    Location
    Athens
    Posts
    95
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by akosma View Post
    Kαλησπέρα , αγόρασα τον edision mini 2 in 1 ip και έχω πρόβλημα στην λήψη ορισμένων HD συχνοτήτων όπως η 12130 της νοβα. Ορισμένες άλλες συχνότητες τις λαμβάνω .Πέρασα διάφορα λογισμικά αλλά το πρόβλημα παραμένει .Υπάρχει κάποια λύση , κάνω κάτι λάθος ?
    Ευχαριστώ
    Δεν φταις εσυ,το πιο πιθανο ειναι να τρως καποια παρεμβολη απο καποιο λινκ .Αν εχεις πεδιομετρο ελεξε το spectrum σου.
    Αν δεν ειναι θεμα παρεμβολης κανε χειροκινητη αναζητηση στην συχνοτητα αυτη και βαλε DVBS2

  4. #953
    VIP Member
    Join Date
    01-04-2005
    Posts
    806
    Uploads
    109
    Likes
    191

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    αλλαξε το lnb σου 0.1db hd και πιθανοτιτα και το καλωδιο εαν το εχεις χερο.

  5. #954
    Member denisvl's Avatar
    Join Date
    14-06-2011
    Location
    Athens
    Posts
    95
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Παιδια εχω προβλημα με την εγκατασταση enigma2 στον argus pingulux που εχω.Εριξα το Νeοprolux enigma2 στο usb ,και εχωντας κλειστο τον δεκτη κραταγα πατημενο το κουμπι οκ μεχρι να γραψει fact στην οθονη,μετα αφηνα το οκ και παταγα το βελακι δεξια.Και στην οθονη μου εβγαζε κατι σαν 7777(σαν εφταρια περιπου).Μηπως πρεπει να περασω αντι για το Νeοprolux το alien.Ποιο προτεινετε.......????Μηπως φταιει επειδη το usb μου ειναι 8gb???????

  6. #955
    Junior Member
    Join Date
    08-05-2010
    Posts
    24
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    καλησπερα φιλε, για μενα καλυτερα περασε του αλλιεν οσο αναφορα το meoprolux prepei sthn arxh να εχεις καλωσδιο rca se scart gia δουλεψει αν θυμαμε καλα, εγω παντως με το alien rsp 200 παιζει μια χαρα 6 μηνες τωρα...

  7. #956
    New Member
    Join Date
    28-12-2007
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Για σας παιδιά μπορείτε να μου πειτε πως μπορώ να περάσω τα στoiχεία το mgcamd στο newcamd το edision vip2 ?
    ενω στον dreambox δουλευει αψογα στον edision vip2 βαζω το nameserver, port, user & pass, στην ΙΡ εχει 192.168.10.12
    αλλά δεν μπορεί να συνδεθεί με το σερβερ
    μπορεί να μου πει κάποιος τι κάνω λάθως?
    Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

  8. #957
    Member
    Join Date
    03-12-2010
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    γεια σας . εχω τον picollo hd .
    καποια καναλια σε ορισμενους δορυφορους δεν τα πιανει καθολου ενω ειναι κεντραρισμενη η κεραια. εχω κινητο πιατο.
    πιανει καποιος με τον Picollo το
    Eutelsat W3A (7E) - Digitürk: Το Penthouse 3D HD εκπέμπεται τώρα χωρίς κωδικοποίηση (Free To Air) (10928.00MHz, pol.V SR:30000 FEC:5/6 SID:8366 PID:2610[MPEG-4] /2611 απροσδιόριστα (τοπικ).

    Eutelsat W3A (7E) - Digitürk: Το PLAYBOY TV εκπέμπεται τώρα χωρίς κωδικοποίηση (Free To Air) (11575.00MHz, pol.V SR:30000 FEC:3/4 SID:2327 PID:2128/2228 Τουρκικά). Nights(2011-11-07

    επισης το eurotic απο τον αστρα 19,2
    πιστευω οτι μπορει να φταιει ο δεκτης.
    δεν νομιζω επειδη εχω κινητο κατοπτρο με ενα μετρο κεραια αλουμινιου και δεν ειναι το lnb στραμμενο πουθενα ειναι στο μηδεν να μην μπορω να πιασω αυτα τα καναλια.

  9. #958
    Member
    Join Date
    30-07-2009
    Posts
    81
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Καλησπέρα.Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος οδηγός για εγκατάσταση oscam-cccam και newcamd-mgcamd για τον pingulux.Επίσης κάποιος οδηγός για εγκατάσταση enigma2 και ποιο είναι το καλύτερο image για εγκατάσταση?Δεν βρήκα κάποιο οδηγό για τα παραπάνω μέσα στο section.Θα ήμουν υπόχρεος αν με βοηθούσε κάποιος.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  10. #959
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Μήπως δοκίμασε κάποιος αυτό το πατς
    http://www.satsupreme.com/showthread...334#post847334
    και ξέρει τί "GR News!" υπόσχεται?

  11. #960
    Member
    Join Date
    30-07-2009
    Posts
    81
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by lefterris View Post
    kalispera file ...ton pingulux ton exw 7 mines kai toy exw alaksei ta fwta....
    einai sta8eros kai sto cccam kai me mgcamd kai me oscam....
    pio sta8eros gia cccam einai na tou peraseis tiw ri8miseis mesa apo to oscam...
    Αυτό πώς ακριβώς γίνεται?Ότι θα έβαζες στο cccam cfg(τις c lines δηλ.)το βάζεις ακριβώς το ίδιο στο oscam cfg?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.
    By sakis_texnikos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 78
    Last Post: 19-11-2013, 21:41:58
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •