Kαλησπέρα , αγόρασα τον edision mini 2 in 1 ip και έχω πρόβλημα στην λήψη ορισμένων HD συχνοτήτων όπως η 12130 της νοβα. Ορισμένες άλλες συχνότητες τις λαμβάνω .Πέρασα διάφορα λογισμικά αλλά το πρόβλημα παραμένει .Υπάρχει κάποια λύση , κάνω κάτι λάθος ?
Ευχαριστώ










/2611 απροσδιόριστα (τοπικ).
